440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

نتایج جستجوی شما

لند آف لجندز آنتالیا

ارسال شده توسط Admin روشن ژوئن 9, 2021
0

لند آف لجندز آنتالیا

تجربه ای جدید و باورنکردنی در هتل لند آو لجندز تم پارک آنتالیا

 

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تم پارک، هتل و مرکز خرید لند آو لجندز آنتالیا (The Land of Legends) که یکی از پرطرفدارترین ترین جاهای دیدنی آنتالیا بوده و از زیباترین پارک های آبی ترکیه است

معرفی لند آو لجندز آنتالیا (The Land of Legends)

پارک آبی لند آو لجندز در محله بلک، در فاصله ۲۶ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. پارک لند آف لجندز قسمتی از یک هتل ۵ ستاره است که این مکان را تبدیل به محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا و کشور ترکیه کرده است و همه ساله در فصل تابستان، مسافران بسیاری را از نقاط مختلف دنیا به سوی خود می کشاند. سه نوع اصلی تفریحات آبی که در پارک لند آف لجندز به چشم می خورند، هیجان، آرامش و بازی با موجودات دریایی است. در پارک لند آف لجندز آبی، برای کسانی که به دنبال تفریحات هیجانی هستند وسایل مهیجی مانند رودخانه وحشت، چاله فضایی، رفتینگ با سرعت و سینما ۵ بعدی با جلوه های ویژه در نظر گرفته شده است.

 

یکی از زیباترین بخش های لند آو لجندز آنتالیا، برج زیبا و افسانه ای لجند است. طراحی و نور پزدازی این برج به صورتی است که شما را به یاد قصه ها و افسانه ها می اندازد و خود را در فضایی خارج از دنیای واقعی احساس می کنید.

ارتفاع این برج ۱۱۱ متر است و دارای ۲ بالکن می باشد که یکی در ارتفاع ۴۲ متری و یکی در ارتفاع ۶۵ متری قرار گرفته اند. با قرار گرفتن در این بالکن ها، منظره زیبایی از لند لند آو لجندز در پیش روی شما خواهد بود. معمولاٌ در هنگام غروب آفتاب همه در کنار این برج جمع می شوند تا از منظره زیبایی که از نورپردازی های انجام شده روی این برج ایجاد می شود، لذت ببرند .

Antalya land of legends  لند آف لجندز آنتالیا

Antalya land of legends لند آف لجندز آنتالیا

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست

به مشاوره احتیاج دارید؟

کافیست تا شماره تماس واتساپ خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.