440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

نتایج جستجوی شما

معرفی محله شیله استانبول

ارسال شده توسط Admin روشن می 19, 2021
2 دیدگاه

 محله شیله استانبول ŞİLE واقع در سواحل دریای سیاه، در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار دارد. جمعیت این شهر در حالت عادی حدودا ۳۵۰۰۰ نفر تخمین زده شده که این مقدار در فصول گرم سال به دلیل حضور توریست و گردشگران از سراسر دنیا به حدود ۱۰۰۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند. شیله در ۶۵ کیلومتری شمال شرقی استانبول واقع شده‌ و دسترسی به این منطقه با اتوبوس و مترو از طریق میدان تقسیم (Taksim Square) امکان‌پذیر است.

از طریق بزرگراه اسکودار – شیله (Üsküdar Highway  – ŞİLE ) حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا از مرکز استانبول به محله زیبای شیله برسید. از آن‌جایی که بیشتر سواحل شهر استانبول صخره‌‌ای هستند، این منطقه به دلیل داشتن ساحل شنی مهم‌ترین منطقه ساحلی قسمت آسیایی استانبول به‌ شمار می‌رود و هرساله در فصل تابستان و بهار پذیرای گردشگران از سراسر دنیا به‌خصوص مناطق سردسیری است.

قدمت این محله به ۷۰۰ سال قبل از میلاد باز می‌گردد که در آن زمان یک روستای ماهیگیری بود. در دوره عثمانی یک فانوس دریایی در این محل ساخته شد که امروزه به عنوان بزرگ‌ترین برج فانوس استانبول شناخته می‌شود و هم اکنون یک رستوران کوچک مشرف به دریا در آن احداث شده و آن را تبدیل به نماد این شهر کرده‌است.

شیله استانبول در ترکیه شیله استانبول هتل ساحل شیله استانبول شیله در استانبول منطقه شیله استانبول تور شیله استانبول روستای شیله استانبول جاهای دیدنی شیله استانبول فاصله شیله تا استانبول ساحل شیله در استانبول شهر شیله استانبول محله شیله استانبول

ساحل زیبای شیله

جذابیت‌های گردشگری شیله

از آن‌جایی که محله شیله استانبول قدمتی تاریخی دارد، علاوه بر جاذبه گردشگری مکان‌های تاریخی دیدنی زیادی هم برای بازدید دارد؛ از جمله:

·         قلعه شیله: این قلعه که به نام قلعه ژنوئوس شناخته می‌شود در قرن ۱۴ در یکی از جزایر شیله ساخته شده‌است.

·         آرامگاه مقدس کوم بابا: کوم بابا آرامگاه یک مسلمان که در بالای یکی از تپه‌های شیله قراردارد.

·         غار شیله: در روستای کی زیل جاکوی غاری وجود دارد که گویا تصاویری تاریخی بر دیواره‌های آن دیده شده‌است.

همچنین فانوس دریایی شیله نیز یکی دیگر از بناهای تاریخی دیدنی این منطقه به شمار می‌رود که با طی حدود ۷۲ قدم به سمت بالا می‌توانید به منظره‌ای زیبا و آرامش‌بخش از دریای سیاه دست یافته و از آن لذت ببرید.  این فانوس در دوره عثمانی ساخته شد و امروزه به عنوان بزرگ‌ترین برج فانوس استانبول شناخته می‌شود. یک رستوران کوچک مشرف به دریا نیز در فانوس دریایی شیله احداث شده و آن را تبدیل به نماد این شهر کرده‌است.

شیله استانبول در ترکیه شیله استانبول هتل ساحل شیله استانبول شیله در استانبول منطقه شیله استانبول تور شیله استانبول روستای شیله استانبول جاهای دیدنی شیله استانبول فاصله شیله تا استانبول ساحل شیله در استانبول شهر شیله استانبول محله شیله استانبول

فانوس دریایی شیله از نمای نزدیک

سواحل جذاب و دیدنی شیله

محله شیله استانبول به سواحل شنی و آرامش دریای سیاهش مشهور است. طبیعت این ساحل بکر و مملو از آرامش است و شما می‌توانید از قدم زدن روی شن‌های داغ ساحل در فصل تابستان لذت ببرید. اگر به حمام آفتاب و تجربه‌ آرامشی بی‌نظیر احتیاج دارید، پلاژهای ساحل شیله قطعا از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهند بود. این منطقه دارای پلاژهای ساحلی متعددی با قیمت‌های متفاوت است که هرکسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. از معروف‌ترین این پلاژها می‌توان به پلاژ آکوابیچ، پلاژ لایف بیچ و … اشاره کرد.

شیله استانبول در ترکیه شیله استانبول هتل ساحل شیله استانبول شیله در استانبول منطقه شیله استانبول تور شیله استانبول روستای شیله استانبول جاهای دیدنی شیله استانبول فاصله شیله تا استانبول ساحل شیله در استانبول شهر شیله استانبول محله شیله استانبول

حمام آفتاب در سواحل شنی شیله

امکانات تفریحی دیگری مانند رستوران و کافه‌های مدرن و سنتی نیز وجود دارند که در آن‌ها انواع غذاهای لذیذ دریایی سرو می‌شود. این ساحل تقریبا شبیه به ساحل کیلیوس در قسمت اروپایی استانبول است؛ با این تفاوت که طبیعت این منطقه تا حدودی دست‌نخورده باقی مانده ‌است. سواحل شنی شیله به نام ساحل شنی آکوا نیز شناخته می‌شوند. هم‌چنین جنگل شیله یکی از دل‌نشین‌ترین جنگل‌های استانبول است که مسیر آن از عمرانیه آغاز می‌شود.

امکانات رفاهی شیله

مردم ساکن منطقه شیله از انواع امکانات رفاهی از قبیل خوراک، پوشاک، مسکن، امکانات تفریحی و … برخوردار بوده و برای زندگی و رفع نیازهایشان، کمبودی ندارند. اگرچه در محله شیله استانبول پاساژهای خرید بزرگ و مجلل مانند مرکز شهر وجود ندارد؛ اما بازارهای محلی تاحدودی نیازهای مردم را برطرف می‌کنند. این شهر دوست‌داشتنی به پارچه‌های پنبه‌ای شکل و ظریفی که در تهیه‌ لباس استفاده می‌شوند نیز مشهور است.

این پارچه‌ها به‌خصوص در بین خانم‌ها بسیار محبوب است و در صنعت لباس ترکیه به‌خوبی از آن استفاده می‌شود. در این منطقه مدارس دولتی و خصوصی متعددی برای امور تحصیلی و آموزشی بچه‌ها وجود دارد که می‌توان برای نمونه به مدرسه خصوصی نظریه اطلاعات Özel Bilgi Kuram Okulları و مدرسه خصوصی مربیان شیله Özel Şile Yönder Okulları اشاره کرد. به‌علاوه برای تحصیل دانشجویان دانشگاه ایشیک FMV Isik University در این شهر دایر و فعال می‌باشد. از نظر امکانات درمانی نیز مردم ساکن شیله از بیمارستان دولتی  ŞİLE DEVLET HASTANESİ بهره‌مند هستند.

سرمایه‌گذاری در شیله

محله شیله به دلیل داشتن طبیعت بکر و سواحل شنی بی‌همتایش، جذابیت گردشگری فراوانی به خصوص در فصل تابستان دارد و به‌عنوان منطقه گردشگری شناخته می‌شود. اما اخیرا با توجه به احداث بزرگراه و راحت‌ تر شدن دسترسی از مرکز استانبول، مورد توجه سرمایه‌‌ گذاران نیز قرار گرفته‌است.

اکنون بسیاری از شرکت‌های ساختمانی درحال بررسی محله شیله استانبول هستند و احتمالا به‌زودی پروژه‌های جدیدی را‌ در این منطقه آغاز خواهندکرد. این‌روزها همه درمورد این‌که در آینده‌ نزدیک چه اتفاقاتی در شیله خواهد افتاد، کنجکاو هستند؛ اما طبیعتا شرکت‌های ساختمانی به‌دنبال پروژه‌هایی هستند که بازده بالایی داشته باشند. بنابراین، می‌توان گفت آینده خوبی در انتظار شیله خواهدبود.

گویا قرار است در سال‌های آینده، نهادهای دولتی در منطقه چکمه‌کوی Çekmeköy به سمت شیله حرکت کنند و این یک پیشرفت بسیار مهم از نظر سرمایه‌ گذاری به‌شمار می‌رود. پروژه‌های ساختمانی و ویلایی در دست ساخت نیز یکی دیگر از نشانه‌های توسعه این منطقه در آینده نزدیک است.

شیله استانبول در ترکیه شیله استانبول هتل ساحل شیله استانبول شیله در استانبول منطقه شیله استانبول تور شیله استانبول روستای شیله استانبول جاهای دیدنی شیله استانبول فاصله شیله تا استانبول ساحل شیله در استانبول شهر شیله استانبول محله شیله استانبول

نمای دل‌نشین فانوس دریایی شیله در شب

خرید ملک در شیله

طبق قوانین ترکیه با خرید املاک و مستغلات امکان اخذ اقامت این کشور وجود دارد و به همین دلیل، مردم زیادی از مناطق مختلف که قصد مهاجرت به این کشور را دارند خرید ملک را یکی از موثرترین روش‌ها می‌دانند. باتوجه به ساخت‌وسازهایی که در این منطقه انجام شده‌است و پروژه‌های ساختمانی در دست احداث، این منطقه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ملک به‌شمار می‌رود.

افزایش قیمت‌ها در مرکز استانبول و همچنین تراکم زیاد جمعیت در آن، افراد را بر آن می‌دارد که به شهرها و محله‌های اطراف استانبول روی آورند. منطقه شیله به دلیل طبیعت دل‌نشین و شرایط رفاهی مناسب یکی از بهترین گزینه‌ها خواهدبود. به‌علاوه بهبود شرایط حمل‌ونقل عمومی و خصوصی از مرکز استانبول به این منطقه دسترسی به شیله را راحت‌تر کرده‌است. به‌همین سبب خرید یا اجاره ملک در این منطقه به بسیاری از علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود!

 

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905523082146

 

آخرین ملک های شیله استانبول

فروش قطعه زمینی بزرگ در منطقه شیله Sile در خ...

TL 5.001.000
زمین جبهه دریا برای فروش در استانبول آسیایی یک قطعه بزرگ در شیله در خط ساحلی دریای سیاه زم ...

 

آخرین ملک های استانبول

پروژه اوتو آتاشهیر (Otto Ataşehir Project)

TL 14.500.000
اوتو آتا شهیر (Otto Ataşehir Project)، یک مجموعه مسکونی لوکس واقع در آتاشهیر استانبول است. ...

معرفی فرصت استثنایی سرمایه گذاری در قلب استا...

TL 160.000.000
دفتر کاری شیک و مدرن در زرلو سنتر، بشیکتاش. این دفتر کار با مساحت 491 متر مربع به همراه تر ...

برج امپایر استانبول (Empire Istanbul)

TL 6.500.000
معرفی امکانات برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) ...

پروژه یالچین تپه رزیدنس

TL 882.000
امکانات رفاهی یالچین تپه رزیدنس توضیحات ملک زندگی در یالچین تپه رزیدنس می تواند منحصر به ف ...

هتل واندا ویستا (Wanda Vista)

TL 5.116.500
معرفی هتل واندا ویستا (Wanda Vista) جهت رزرو اقامت هتل واندا ویستا (Wanda Vista) استانبول ...

هتل 4 ستاره G Rotana استانبول

TL 5.751.950
معرفی هتل 4 ستاره G Rotana استانبول و امکانات آن  هتل 4 ستاره G Rotana در بخش اروپایی استا ...

موقعیت بی نظیر مجتمع مسکونی پارک 34

TL 2.250.000
جدیدترین مجتمع های مسکونی استانبول پروژه احداث مجتمع مسکونی پارک 34 در کارتال استانبول توس ...

معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) جهت...

TL 1.799.620
معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) در منطقه آوجیل ...

معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت جهت خرید

TL 1.465.893
معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت به مساحت 36000 متر مربع در م ...

پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes است...

TL 1.544.000
پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes  استانبول استانبول با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر، ...

فروش املاک پروژه Elite Life Residence

TL 5.075.000
فروش املاک پروژه Elite Life Residence دلایل زیادی وجود دارد که امروزه خرید ملک در ترکیه از ...

معرفی عمارت های الماس استانبول (Elmas Istanb...

TL 1.651.550
معرفی عمارت های الماس استانبول (Elmas Istanbul) جهت خرید ملک عمارت های الماس استانبول (Elm ...

پروژه Rose Marine Butik

TL 5.880.000
درباره بوتیک رز مارین بوتیک رز مارین همیشه کنار شماست تا بتواند در شرایط سخت شما را همراهی ...

Genyap Link پروژه گنیاپ لینک

TL 4.828.500
معرفی گیناپ لینک امروزه گیناپ لینک توانایی و آمادگی این را دارد که در پروژه های ساختمانی ا ...

پروژه Dunya Sehir

TL 1.479.000
در پروژه مسکونی Dunya şehir همه استانبول زیر پای شماست زندگی در بلندترین تپه استانبول و رو ...

 

آخرین مقالات

قیمت ملک در ماسلاک استانبول

قیمت ملک در ماسلاک استانبول – راهنمای ...

آوریل 24, 2024
آیا می‌دانستید که در یک سال اخیر، قیمت ملک در ماسلاک استانبول به طور متوسط بیش از 20 درصد افزایش یافته است؟ این آما ...
ادامه مطلب
قیمت آپارتمان در کارتال استانبول 2024

قیمت روز آپارتمان در کارتال استانبول 2024

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که قیمت آپارتمان‌ها در کارتال استانبول در سال 2023 به طور متوسط 25 درصد افزایش یافت؟ این عدد نشان‌ده ...
ادامه مطلب
مقایسه خرید ملک در استانبل و دوبی

مقایسه خرید ملک در استانبول و دوبی

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که بین استانبول و دوبی دو بازار ملک بزرگ و رقابتی وجود دارد؟ این دو شهر، با جاذبه‌های خاص خود و قدرت ...
ادامه مطلب
معایب خرید ملک در ترکیه

معایب خرید ملک در ترکیه – آنچه باید دا...

آوریل 22, 2024
آیا می‌دانستید که خرید ملک در ترکیه ممکن است با مشکلاتی برای شما همراه باشد؟ این حقیقت شاید برای بسیاری غافلگیر کنن ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوا ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در ذکریاکوی استانبول

آوریل 19, 2024
در این بخش، با شما درباره خرید ویلا در منطقه ذکریاکوی استانبول صحبت خواهیم کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مناطق ج ...
ادامه مطلب
بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب
شیشلی استانبول هتل خیابان شیشلی استانبول هتلهای شیشلی استانبول دانشگاه شیشلی استانبول بیمارستان شیشلی استانبول رستوران شیشلی استانبول موقعیت شیشلی استانبول رادیسون شیشلی استانبول شیشلی استانبول کجاست شیشلی ترکیه استانبول هتل شیشلی استایل استانبول شیشلی کدام منطقه استانبول است بازار شیشلی استانبول منطقه شیشلی استانبول ترکیه هتل شیشلی استانبول ترکیه شیشلی در استانبول خیابان شیشلی در استانبول هتل شیشلی در استانبول موقعیت شیشلی در استانبول مرکز خرید شیشلی در استانبول هتل مارمارا شیشلی در استانبول هتل اینساید شیشلی در استانبول ترکیه هتل د مارمارا شیشلی استانبول اجاره خانه در شیشلی استانبول سالانه منطقه شیشلی شهر استانبول منطقه شیشلی استانبول هتل مارمارا شیشلی استانبول نظرات هتل در شیشلی استانبول محله ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی در استانبول قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول

قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول و موقعیت منط...

دسامبر 14, 2021
اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید در ابتدا بهتر است با شرایط مناطق مختلف استانبول آشنا شوید و پس از تحقیقات کام ...
ادامه مطلب
فاتح استانبول کیست مسجد فاتح استانبول بازار فاتح استانبول هتل فاتح استانبول دانشگاه فاتیح استانبول سریال فاتح استانبول صرافي فاتح استانبول محمد فاتح استانبول فاتح استانبول کجاست پل فاتح سلطان استانبول استادیوم فاتح تریم استانبول خیابان فاتح استانبول فاتح در استانبول مسجد فاتح در استانبول هتل فاتح در استانبول سلطان فاتح استانبول منطقه فاتح استانبول هتل در فاتح استانبول فاتح هتل استانبول هتل های فاتح استانبول محله ی فاتح استانبول قیمت خرید ملک در فاتح استانبول

از قیمت خرید ملک در فاتیح استانبول چه می دان...

دسامبر 12, 2021
استانبول از بزرگترین شهرهای ترکیه و همچنین از بزرگترین مراکز گردشگری سراسر جهان است که نیمی از آن آسیایی و نیم دیگر ...
ادامه مطلب

 

شیله استانبول
شیله کجاست
شیله ترکیه استانبول
شیله در استانبول
شیله هتل
شیله استانبول هتل
املاک شیله
بازار شیله استانبول
بیمارستان شیله
شنبه بازار شیله
یک شنبه بازار شیله
دوشنبه بازار شیله
سه شنبه بازار شیله
چهارشنبه بازار شیله
پنجنشبه بازار شیله
جمعه بازار شیله
شیله ترکیه
شیله تقسیم
منطقه شیله ترکیه
فاصله شیله تا میدان تکسیم
خیابان شیله ترکیه
هتل های شیله
پاساژهای شیله
خیابان شیله استانبول
خیابان شیله در استانبول
دانشگاه های شیله استانبول
دبیرستان های شیله ترکی
مدرسه های شیله استانبول
منطقه شیله در ترکیه
هتل شیله در استانبول
مرکز خرید شیله در استانبول
هتلهای منطقه شیله در استانبول
رستوران شیله استانبول
منطقه شیله شهر استانبول
عکس شیله
فاصله شیله تا میدان تقسیم
فاصله شیله تا استانبول
شیله استانبول کجاست
منطقه شیله استانبول
منطقه شیله اسطنبول
شیله هتل استانبول
هتلهای شیله استانبول
هتل شیله استانبول ترکیه
هتلهای شیله
هتل شیله ترکیه
منطقه ی شیله در استانبول
تاریخچه ی شیله
شیله به چه معناست
شیله به ترکی
پیتزا شیله
ساندویچ شیله
کافه رستوران شیله
پروژه شیله
پروژه های شیله
املاک شیله
خانه در شیله
ویلا در شیله
ملک در شیله
املاک شیله
کافه شیله
فروشگاه های شیله
اجاره خودرو شیله
آب و هوای شیله
هواشناسی شیله

2 thoughts on “معرفی محله شیله استانبول

  • شیما
    در ژوئن 22, 2022

    سلام
    عصر بخیر
    فاصله شیله ،تا فرودگاه جدید استانبول چقدر هست؟
    با اتوبوس و با تاکسی چقدر زمان میبره طی مسافت؟
    هزینه اتوبوس و تاکسی چقدر هست از شیله تا فرودگاه جدید؟

    • Vahid Anbarani
      در آگوست 8, 2022

      با سلام
      روزتون بخیر
      از مرکز شیله تا فرودگاه جدید با خودروی سواری یا تاکسی حدود 1 ساعت الی 1 ساعت و ربع
      با اتوبوس و مترو حدود 4 الی 4 ساعت و نیم
      هر چند پروازهای بین المللی هم از فرودگاه صبیحا داریم که خیلی نزدیک تره.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست