440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

املاک سرمایه گذاری ازمیر آماده برای فروش – آپارتمانهای لوکس اسپا نزدیک به فرودگاه

TL 816.000
علاقه مندی

توضیحات

آپارتمانهای لوکس در ازمیر برای فروش. واقع در قاضی امیر Gaziemir نزدیک به فرودگاه با امکانات عالی و ارتباطات عالی شهری. یک سرمایه گذاری مطمئن در ازمیر.

 

تیم ما در (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) بسیار مفتخر است از ارائه این مجموعه آپارتمان اسپا لوکس در ازمیر که کمی در جنوب و مرکز ازمیر و بسیار نزدیک به فرودگاه واقع شده است.

ازمیر در خط ساحلی اژه غربی ترکیه یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است، شهری عظیم که به دلیل موقعیت ساحلی بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند و چندین استراحتگاه کاملاً پیشرفته را میزبانی می کند، این شهر قطب استان ازمیر است.

به عنوان یک شهر بزرگ، همه چیز در اختیار دارد ؛ مراکز خرید، هتل ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها، مدارس و دیگر، و همچنین دارای بندر حمل و نقل بزرگ صادرات و واردات کالاهای مختلف است که نقش زیادی در اقتصاد ترکیه دارد.

ازمیر همچنین با توجه به آب و هوای گرم و قیمت مناسب تر در مقایسه با استانبول که در سالهای اخیر قیمت ملک افزایش یافته است، به کانونی برای سرمایه گذاری املاک برای خریداران خارج از کشور تبدیل شده است.

اما با این هجوم سرمایه گذاران، در ازمیر نیز قیمت ها به سرعت در حال افزایش است، بنابراین، بسیاری از سرمایه گذاران املاک در حال خریداری آپارتمان از پروژه های خارج از برنامه در منطقه بورنووا هستند زیرا سازندگان خانه های در حال ساخت را با قیمت پایین ارائه می دهند، اگرچه شما در بسیاری از شهرها ملک برای فروش پیدا خواهید کرد.

 

جزئیات مکان:

این مجموعه کم ارتفاع از آپارتمان های اسپا برای فروش در ازمیر دارای موقعیت اصلی در منطقه  قاضی امیر Gaziemir، در حدود 15 کیلومتری جنوب کوناک Konak  و 1.5 کیلومتر از فرودگاه بین المللی عدنان مندرس است، در حالی که فقط 3 کیلومتر از بزرگراه به داخل شهر و فاصله پیاده روی تا خط مترو فاصله دارد.

 

منطقه ای شلوغ از شهر و ایده آل برای گردشگرانی که ترجیح می دهند انتقالی کوتاه از فرودگاه و دسترسی آسان به شهر را داشته باشند. در عین حال مناسب برای زندگی در طول سال است زیرا دارای مجموعه ای از امکانات رفاهی است ؛  مجتمع واقع در حدود 3.5 متر از مرکز خرید محلی و کمی بیش از 1 کیلومتر از بیمارستان دولتی قاضی امیر Gaziemir همراه با نزدیک بودن به طیف وسیعی از مدارس برای سنین مختلف، سوپرمارکت ها، مغازه های مختلف، بانک ها، داروخانه ها، پارک ها، و کافه ها و رستوران ها و غیره است.

همه موارد بالا همچنین منطقه  قاضی امیر Gaziemir را به منطقه ای عالی برای سرمایه گذاری در ازمیر تبدیل کرده است زیرا ملکی را ارائه می دهد که می تواند اجاره های بلند مدت و کوتاه مدت را از ساکنان محلی به عنوان گردشگر فراهم کند، در حالی که قیمت ملک در منطقه منطقه  قاضی امیر Gaziemir اغلب مقرون به صرفه تر از مرکز شهر ازمیر است با 15 دقیقه رانندگی کوتاه به امکانات مرکز ازمیر در، خط ساحلی می رسید، در حالی که بزرگراه دسترسی ای آسان به تفریحگاه های ساحلی ازمیر را فراهم می کند.

این مجتمع خیره کننده جدید در یک منطقه زیبا در قاضی امیر Gaziemir یافت می شود و در زمینی به مساحت 19000 مترمربع ساخته شده است، دارای دیوارهای محصور و در دار دارای چندین بلوک آپارتمان مدرن با 3 و 4 طبقه، دارای 182 آپارتمان از 2 تا 4 اتاق خواب به همراه 11 واحد تجاری که خرید و غذاخوری در محل را فراهم می کنند، همه توسط یک سازنده معتبر ازمیری ساخته شده است که از آخرین مقررات دولت برای ایمنی و عایق بندی تمام خانه ها با استاندارد بالا برخوردار است.

بیش از نیمی از فضای زمین برای ایجاد باغ های زیبا و منظره استفاده شده در حالی که ساکنان و مهمانان از طیف بسیار خوبی از امکانات ورزشی، تفریحی و اجتماعی در محل استفاده می کنند، از جمله :

 

  • یک استخر بزرگ روباز
  • استخر کودکان
  • تراس های آفتابی عرشه کافی
  • یک استخر سرپوشیده داخلی
  • مرکز آبگرم
  • مرکز تناسب اندام
  • اتاق بازی
  • کافی نت
  • کلوپ کودکان و فضای بازی داخل سالن
  • پیاده روی / پیاده روی
  • گاراژ پارکینگ ایمن
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • ژنراتور پشتیبان گیری

این مجموعه به طور کامل توسط سرویس های امنیتی و دوربین های نظارتی 24/7 محافظت می شود تا خیال شما و خانواده تان را راحت کند.

 

گزینه های موجود برای فروش قیمت ها:

 

آپارتمانهای 2 خوابه 85 مترمربعی با قیمت 885،000 TRY

آپارتمان 3 خوابه 105 متر مربع – 148 متر مربع از قیمت 1،185،000 واحد دوبلکس

آپارتمان 4 خوابه 166 مترمربعی با قیمت 2.455،000

همه خانه های لوکس و آماده باکلید.

 

امکانات:

هر بلوک آپارتمانی یک لابی ورودی امن با پله های دسترسی به تمام طبقات را ارائه می دهد، در حالی که هر خانه دارای یک درب استیل و یک آی فون تصویری متصل به درهای ورودی لابی است.

چیدمان ها با آشپزخانه های روباز یا بسته ارائه می شوند، همه آشپزخانه های مدرن کاملاً مجهز که واحدهای ذخیره سازی و سطوح کارشده با کیفیت کافی را ارائه می دهند ،در حالی که مناطق نشیمن از ویژگی های مدرن نورپردازی و نور طبیعی زیادی از طریق درهای پاسیو دو جداره که به فضای مختلف زندگی در فضای باز، تراس های باغ اختصاصی یا بالکن های بزرگ شیشه ای باز می شوند، تأمین می شود، واحدهای دوبلکس طبقه بالا همچنین تراسهای بزرگ سایه دار را در اختیار دارند ، که از منظره باغ یا استخر و برخی از چشم اندازهای خیره کننده از مناظر سبز محلی برخوردار است.

اتاق های خواب همه اتاق هایی دو نفره جادار هستند که هر آپارتمان دارای 1 اتاق خواب اصلی با یک اتاق مجازی است. در حالی که سایر اتاق های خواب از اتاق دوش خانوادگی و سرویس بهداشتی مهمان استفاده می کنند که همگی کاملاً کاشی کاری و مدرن هستند.

طبقه های سراسر آپارتمان ترکیبی از کاشی و سرامیک و سنگ ورقه ای گرمتر را ارائه می دهد، در حالی که همه اتاق ها زیرساخت لازم برای نصب واحدهای تهویه مطبوع را دارند و هر خانه با سیستم گرمایش مرکزی گاز طبیعی نصب شده است.

به طور کلی این ویلاهای با کیفیت با ویوی رو به دریا برای فروش در ازمیر در همه شکل مورد پسندی برای بازدیدکنندگان  وجود دارد ، مناسب برای تفریح ​​یا تجارت، ایده آل و مناسب برای زندگی دائمی یا یک انتخاب درجه یک به عنوان سرمایه گذاری در مرکز شهر ازمیر ، نزدیک به مجموعه وسیعی از امکانات از جمله جاذبه های معروف، دسترسی آسان به تمامی مکان ها و حتی فرودگاه.

 

برای جزئیات بیشتر با (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) تماس بگیرید .تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک ازمیر به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات ازمیر پاسخ می دهند، به شما در کل مراحل خرید ملک در ترکیه کمک می کنند و در هنگام خرید مبلمان خانه جدید خود در ازمیر در دسترس هستند.

 

خلاصه لوکیشن و فاصله ها :

ازمیر استانی عظیم در غرب ترکیه است که مرکز شهری عظیم آن است، بسیاری از مناطق مسکونی ساحلی و داخلی و تعدادی از استراحتگاه های تعطیلات بازار با استراحتگاه های شناخته شده  چشمهCesme و آلاچاتی Alacati که هر دو گردشگران ثروتمند ترکیه را به خود جذب می کنند.

با پروازهای داخلی و خارجی از کشورهای مختلف از طریق فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر ، که در جنوب مرکز شهر واقع شده است، همچنین در خدمت تفرجگاه عظیم کوش آداسی است که نزدیک به موزه باستان شناسی افسوس، یکی از بهترین مکان های باستانی در جهان نگهداری می شود.

فاصله ها:

فاصله تا شهر: 15 کیلومتری مرکز شهر

فاصله تا ساحل: 14 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه: 1.5 کیلومتر

 

 

 

 

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905072182020

آخرین ملک های ازمیر

فروش آپارتمان های با ویوی دریا در منطقه کونا...

TL 946.000
آپارتمانهای فروشی در مرکز شهری ازمیر . خانه های لوکس بزرگ در کوناک Konak نزدیک به دریا و ا ...

فروش آپارتمان لوکس و مقرون به صرفه در ازمیر ...

TL 825.000
آپارتمانهای لوکس فروشی در ازمیر. نزدیک به فرودگاه با چشم انداز طبیعت، امکانات رفاهی مناسب ...

خرید ملک در داپ یاپی ازمیر DAP Yapı İzmir

TL 785.000
آپارتمانهای فروشی در ازمیر در مرکز ازمیر. خانه های مجلل در بورنووا Bornova با امکانات عالی ...

فروش ویلا های لوکس مقرون به صرفه در ازمیر در...

TL 4.594.000
خانه های لوکس و مستقل 6 خوابه در چشمه Cesme با استخر اختصاصی و سونا. یک سرمایه گذاری ایده ...

فروش املاک مقرون به صرفه در ازمیر در منطقه س...

TL 530.000
آپارتمانهای لوکس در ازمیر برای فروش در بورنوا Bornova . نزدیک به بزرگراه ها با پیوند آسان ...

خرید ملک در برج واریانت بورنوا Varyant Tower...

TL 497.000
آپارتمانهای بدون طرح در ازمیر برای فروش. واقع در مرکز شهر، نزدیک به بزرگراه ها و کلیه امکا ...

فروش ویلاهای هوشمند با استخر خصوصی در ازمیر ...

TL 2.441.000
ویلا 4 خوابه لوکس در ازمیر برای فروش. محیط طبیعی و سرسبز در با استخر خصوصی با استخرهای خصو ...

فروش املاک لوکس و مقرون به صرفه ازمیر رو به ...

TL 997.000
آپارتمانهای لوکس مناسب سرمایه گذاری در ازمیر با موقعیت مکانی رو به دریا در گوزلباهچه Guzel ...

خرید آپارتمانهای هوشمند لوکس در ازمیر در گوز...

TL 1.190.000
آپارتمانهای لوکس فروشی در ازمیر. پروژه ای در منطقه سبز گوزلباهچه Guzelbahce نزدیک به چشمهC ...

خرید ملک در پروژه مودا بلوار ازمیر Modda Bul...

TL 539.000
آپارتمانهای لوکس برای فروش در ازمیر. در بورنووا Bornova  با امکانات بی نظیر در خود مجموعه ...

فروش ویلاهای لوکس در اورلا Urla

TL 10.702.000
ویلای لوکس در ازمیر واقع در استراحتگاه ساحلی اورلا Urla با امکانات محلی کافی ؛ یک سرمایه گ ...

فروش آپارتمانهای لوکس با نمای دریا در کارشیا...

TL 497.000
آپارتمانهای لوکس مقرون به صرفه برای فروش در ازمیر با چشم انداز طبیعت و دریا. آپارتمان هایی ...

آپارتمانهای لوکس معتبر در  آلسانجاک Alsancak

TL 2.147.000
آپارتمانهای معتبر فروشی در مرکز شهر ازمیر با کانسپت هتل. نزدیک به دریا در آلسانجاک Alsanca ...

فروش آپارتمانهای با کانسپت هتل در آلسانجاک A...

TL 1.095.000
آپارتمانهای لوکس فروشی معتبر در مرکز شهر ازمیر. یک ایده کوچک  با کانسپت هتل با امکانات محل ...

فروش آپارتمان های جدید واقع در نارلی دره Nar...

TL 772.000
آپارتمان های هوشمند جدید فروشی در ازمیر با چشم انداز خیره کننده از طبیعت و دریا. با محلی ب ...

آخرین مقالات

user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در ذکریاکوی استانبول

آوریل 19, 2024
در این بخش، با شما درباره خرید ویلا در منطقه ذکریاکوی استانبول صحبت خواهیم کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مناطق جزیره استانبول است و ویلاهای لوکس با مناظر دیدنی دریا در آن وجود دارد. با استفاده از خ ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب
شیشلی استانبول هتل خیابان شیشلی استانبول هتلهای شیشلی استانبول دانشگاه شیشلی استانبول بیمارستان شیشلی استانبول رستوران شیشلی استانبول موقعیت شیشلی استانبول رادیسون شیشلی استانبول شیشلی استانبول کجاست شیشلی ترکیه استانبول هتل شیشلی استایل استانبول شیشلی کدام منطقه استانبول است بازار شیشلی استانبول منطقه شیشلی استانبول ترکیه هتل شیشلی استانبول ترکیه شیشلی در استانبول خیابان شیشلی در استانبول هتل شیشلی در استانبول موقعیت شیشلی در استانبول مرکز خرید شیشلی در استانبول هتل مارمارا شیشلی در استانبول هتل اینساید شیشلی در استانبول ترکیه هتل د مارمارا شیشلی استانبول اجاره خانه در شیشلی استانبول سالانه منطقه شیشلی شهر استانبول منطقه شیشلی استانبول هتل مارمارا شیشلی استانبول نظرات هتل در شیشلی استانبول محله ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی در استانبول قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول

قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول و موقعیت منط...

دسامبر 14, 2021
اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید در ابتدا بهتر است با شرایط مناطق مختلف استانبول آشنا شوید و پس از تحقیقات کام ...
ادامه مطلب
فاتح استانبول کیست مسجد فاتح استانبول بازار فاتح استانبول هتل فاتح استانبول دانشگاه فاتیح استانبول سریال فاتح استانبول صرافي فاتح استانبول محمد فاتح استانبول فاتح استانبول کجاست پل فاتح سلطان استانبول استادیوم فاتح تریم استانبول خیابان فاتح استانبول فاتح در استانبول مسجد فاتح در استانبول هتل فاتح در استانبول سلطان فاتح استانبول منطقه فاتح استانبول هتل در فاتح استانبول فاتح هتل استانبول هتل های فاتح استانبول محله ی فاتح استانبول قیمت خرید ملک در فاتح استانبول

از قیمت خرید ملک در فاتیح استانبول چه می دان...

دسامبر 12, 2021
استانبول از بزرگترین شهرهای ترکیه و همچنین از بزرگترین مراکز گردشگری سراسر جهان است که نیمی از آن آسیایی و نیم دیگر ...
ادامه مطلب
بازار عمرانیه استانبول پروژه قیمت خرید ملک در عمرانیه استانبولعمرانیه استانبول بیمارستان عمرانیه استانبول نقشه عمرانیه استانبول مركز خريد عمرانيه استانبول محله های عمرانیه استانبول خیابان عمرانیه استانبول عمرانیه در استانبول محله عمرانیه استانبول محله ی عمرانیه استانبول

چرا خرید ملک در عمرانیه بهترین انتخاب برای ش...

دسامبر 12, 2021
عمرانیه چهارمین ناحیه پر جمعیت در استانبول است و بزرگترین ناحیه در قسمت آسیایی استانبول به حساب می آید. این ناحیه ب ...
ادامه مطلب
نقشه کارتال استانبول پروژه کارتال استانبول هتل کارتال استانبول برج کارتال استانبول ایکیا کارتال استانبول محل کارتال استانبول زندگی در کارتال استانبول قارتال در ترکی استانبولی کارتال استانبول کجاست منطقه کارتال استانبول ترکیه خیابان کارتال استانبول کارتال در استانبول منطقه کارتال استانبول منطقه ی کارتال استانبول از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول

آگاهی از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول نا...

دسامبر 6, 2021
این ناحیه در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و در ساحل دریای مرمره واقع گردیده است. این منطقه با جمعیت 500 هزارنفری ...
ادامه مطلب
521

 

مساحت:
کشور / استان:
کشور: Turkey
Open In Google Maps
شماره فایل : 33943
قیمت: TL 816.000
Other Features
استخر
استخر سرپوشیده
باشگاه ورزشی
دوربین مدار بسته
زمین بازی کودکان

املاک های مشابه

فروش آپارتمان لوکس و مقرون به صرفه در ازمیر ...

TL 825.000
آپارتمانهای لوکس فروشی در ازمیر. نزدیک به فرودگاه با چشم انداز طبیعت، امکانات رفاهی مناسب ...

مقایسه لیست

به مشاوره احتیاج دارید؟

کافیست تا شماره تماس واتساپ خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.