440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

اوزاک حیات تپه در بایرام پاشا Bayrampasa özak hayat tepe

TL 1.256.950
علاقه مندی

توضیحات

خلاصه :

آپارتمان های فروشی رو به دریا استانبول. نزدیک به شاخ طلایی استانبول با اتصالات و امکانات عالی به مرکز شهر استانبول. سرمایه گذاری ایده آل و مطمئن در استانبول.

 

 

(ترکی بست هوم Turkey Best Home ) مفتخر است که این مجموعه مدرن و جدید آپارتمانی و لوکس را در استانبول ، واقع در مرکز شهر (بایرام پاشا Bayrampasa)، بسیار نزدیک به منطقه تاریخی (ایوب Eyup) و با فاصله کمی از جاذبه های  معروف مرکزی شهر و در سمت اروپایی نشین ، برای فروش ارائه می دهد.

(بایرام پاشا Bayrampasa)؛ یکی از محله های این شهر است که طی چند سال گذشته مورد بازسازی بسیاری قرار گرفته است، مرکز خرید معروف (فوریوم  Forum) استانبول، مرکز آکواریوم شهر و یک فروشگاه بزرگ (ایکیا  Ikea) ، همراه با بسیاری از مغازه ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها و موارد دیگر با مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها همه به راحتی در دسترس هستند.

(ایوب Eyup) همسایه ی این منطقه تنها 8 کیلومتر با منطقه مرکزی میدان تکسیم فاصله دارد. این منطقه یک بخش عالی برای سرمایه گذاری در املاک با بزرگراه هایی نزدیک برای رسیدن به بیشتر مناطق شهر و فرودگاه ها همراه با لینک به پل های استانبول برای رسیدن به سمت آسیایی شهر است.

(بایرام پاشا Bayrampasa)، برای گردشگرانی با فاصله نزدیک به مرکز شهر و همچنین برای زندگی در طول سال مناسب است؛ حتی برای  کسانی که ترجیح می دهند هر روز با یک مسافرت کوتاه به شهر برسند و برای کسانی که رانندگی نمی کنند بسیار مناسب است. زیرا این منطقه خدمات حمل و نقل عمومی کافی را با هزینه بسیار کمی ارائه می دهد.

 

 

مکان و جزئیات مجتمع جدید

این مجموعه مدرن و جدید آپارتمان های هوشمند برای فروش در (بایرام پاشا Bayrampasa) در فاصله بیش از 8 کیلومتری غرب (شاخ طلایی Golden Horn)و (مسجد ایوب Eyup)  واقع شده است که با یک پیاده روی کوتاه به مرکز( آکواریوم Sea Life ) و مرکز خرید (فوریوم  Forum)میرسد ، بسیار نزدیک به تقاطع بزرگراهی شلوغ برای دسترسی به دو بزرگراه اصلی شهر، که هر دو دسترسی به همه مناطق شهر را با سهولت فراهم می کنند، و اینکه حتی می توانید 6 دقیقه پیاده روی کوتاه داشته باشید تا به ایستگاه مترو محلی برسید و رانندگی را انتخاب نکنید، بنابراین در عرض چند دقیقه می توانید به مرکز شهر برسید و فرودگاه جدید استانبول فقط با 30 دقیقه قابل دسترس برای شماست .

علاوه بر مرکز خرید و آکواریوم، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مدارس، داروخانه ها، بانک ها، کافه ها و رستوران ها را نیز با پیاده روی برایتان میسر است، در حالی که می توانید به چندین مرکز خرید دیگر، بیمارستان ها و دانشگاه ها با ماشین یا حمل و نقل عمومی در کمترین زمان ممکن برسید .

 

این مجتمع جدید توسط سازنده مشهور املاک استانبول  با کلیه مقررات ساختمانی دولت برای ایمنی و عایق بندی خانه ها در سطح بالایی ساخته و تکمیل شده است؛ متشکل از سه بلوک آپارتمان سه جانبه مدرن ساخته شده در زمینی به مساحت 31828 مترمربع، بلوک هایی که در منطقه (بایرام پاشا Bayrampasa) با 546 آپارتمان هوشمند جدید با 1 تا4  اتاق خوابه قرار دارند ، خانه ها در طبقات بالاتر دارای منظره های خیره کننده تری  هستند، دو تنگه بوسفر، دریای (مرمره Marmara ) و یا شاخ طلایی همراه با چشم اندازهای عالی و چراغ های شبانه شهر.

مجموعه ؛  به ساکنان و میهمانان استفاده از امکانات بسیار لوکس را برای لذت بردن تمام ارائه می دهد:

 

یک استخر داخلی گرم

فضای بازی کودکان در فضای باز

زمین بسکتبال سرپوشیده

سالن ورزش

باغ های زیبا با استخرهای آبی

مناطق نشیمن و سایه دار

پیاده روی / دویدن

آبگرم با سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و مرکز ماساژ

کافه ها و رستوران ها

گاراژ و پارکینگ ایمن

آسانسور در هر بلوک

تلویزیون ماهواره ای مرکزی

ژنراتور

 

مجتمعی درب دار که امنیت سیستم دوربین مدار بسته و خدمات امنیتی شبانه روزی را برای آرامش خاطر شما فراهم می کند.

 

قیمت های واحدهای باقیمانده

 

آپارتمانهای 1 خوابه فروخته شده است

 

آپارتمانهای 2 خوابه 163 مترمربعی با قیمت 1،256،950 TRY

 

آپارتمان 3 خوابه 183 مترمربعی با قیمت 2،028،000 TRY

 

آپارتمانهای 4 خوابه فروخته شده است

 

خانه های لوکس با اسناد رسمی آماده تحویلن و فقط پرداخت های نقدی کامل توسط سازنده پذیرفته میشود. لطفاً توجه داشته باشید که تمام نمای دریا اکنون به فروش رسیده است.

 

جزئیات طراحی

 

همه این سه بلوک مسکونی ورودی مطمئن از یک لابی مشترک دارند، هر کدام از طریق پله ها یا بالابر به همه طبقات دسترسی دارند و همه خانه ها درهای ورودی استیل و اتصال به درهای اصلی لابی را با یک آی فون تصویری ارائه می دهند.

هر خانه یک آشپزخانه کاملاً مجهز و مدرن با واحدهایی با کیفیت بالا و سطوح کارشده برای هر خانه ارائه می دهد، و همه با کالاهای سفید ساخته شده : اجاق گاز، هود و فن .

در هر آپارتمان یک سیستم گرمایش مرکزی باگاز فشار قوی نصب شده است، همه اتاق ها زیرساخت واحدهای تهویه مطبوع را دارند، همه آنها با جدیدترین سیستم هوشمند نصب شده اند تا از راه دور از طریق اینترنت تقریباً از هرجای دیگر به خانه شما دسترسی داشته باشند.

 

هر اتاق از طریق پنجره های بزرگ یا درهای پاسیو نوررسانی میکند ، بعضی از خانه ها حتی به بالکن های فرانسوی باز می شوند و بسیاری از اتاقهایی که در بالکن های مختلف فضای باز برای ارائه مناظر ارائه میکنند، نور طبیعی کافی را دریافت می کنند.

 

حمام ها از کف تا سقف کاشی کاری شده و با اتصالات مدرن نصب می شوند، در حالی که سایر کفپوش ها با کاشی و سرامیک مرغوب یا کف پوش لمینت چیده تعبیه شده اند.

 

به طور خلاصه، این مجموعه  لوکس با داشتن این مکان ایده آل مرکزی، آپارتمان هایی مناسب را در دل خود جای داده اند، مناسب برای تفریح ​​یا تجارت، ایده آل و مناسب برای زندگی دائمی یا یک انتخاب عالی به عنوان سرمایه گذاری در مرکز شهر استانبول، نزدیک به مجموعه وسیعی از امکانات محلی از جمله جاذبه های معروف، دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه همراه با مناظر خیره کننده.

برای جزئیات بیشتر با (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) تماس بگیرید .تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند، به شما در کل مراحل خرید ملک در ترکیه کمک می کنند و در هنگام خرید مبلمان خانه جدید خود در استانبول در دسترس هستند.

 

خلاصه لوکیشن و فاصله ها :

 

استانبول یکی از مهیج ترین شهرهای جهان است،دارای فرهنگ های متنوع و تاریخ شگفت انگیز، آمیخته با طراحی مدرن و معماری درخشان که همه در کنار هم به زیبایی تمام جا خوش کرده اند.

سرمایه گذاری  املاک در استانبول طی سالهای اخیر بسیار افزایش یافته است، دلیل اصلی آن قانون جدیدی است که به بسیاری از ملیت های دیگر اجازه می دهد در ترکیه املاک خریداری کنند. قیمت خانه ها با رشد اقتصادی مطابقت داشته و انتظار می رود مدتی ادامه داشته باشد.

با توجه به اینکه زوجین در حال حاضر فرزند کمتری دارند، آپارتمانهای کوچکتر محبوبیت بیشتری در بین سرمایه گذاران پیدا کرده اند زیرا اجاره آنها نیز آسان تر شده است.

 

فاصله ها

 

فاصله تا شهر: 13 کیلومتری سلطان احمد

 

فاصله تا ساحل: 10 دقیقه شاخ طلایی

 

فاصله تا فرودگاه: 40 کیلومتر

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905072182020

دیگر ملک های منطقه بایرام پاشا

پروژه اوتو آتاشهیر (Otto Ataşehir Project)

TL 14.500.000
اوتو آتا شهیر (Otto Ataşehir Project)، یک مجموعه مسکونی لوکس واقع در آتاشهیر استانبول است. ...

معرفی فرصت استثنایی سرمایه گذاری در قلب استا...

TL 160.000.000
دفتر کاری شیک و مدرن در زرلو سنتر، بشیکتاش. این دفتر کار با مساحت 491 متر مربع به همراه تر ...

برج امپایر استانبول (Empire Istanbul)

TL 6.500.000
معرفی امکانات برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) ...

پروژه یالچین تپه رزیدنس

TL 882.000
امکانات رفاهی یالچین تپه رزیدنس توضیحات ملک زندگی در یالچین تپه رزیدنس می تواند منحصر به ف ...

آخرین ملک های استانبول

آپارتمانهای لوکس و کلیدی آماده برای فروش در ...

TL 2.028.000
آپارتمانهای لوکس کلیدی برای فروش در مرکز شهر استانبول پیوندهای بزرگ شهر. برای سرمایه گذاری ...

اوزاک حیات تپه در بایرام پاشا Bayrampasa öz...

TL 1.256.950
خلاصه : آپارتمان های فروشی رو به دریا استانبول. نزدیک به شاخ طلایی استانبول با اتصالات و ا ...

آخرین مقالات

قیمت ملک در ماسلاک استانبول

قیمت ملک در ماسلاک استانبول – راهنمای ...

آوریل 24, 2024
آیا می‌دانستید که در یک سال اخیر، قیمت ملک در ماسلاک استانبول به طور متوسط بیش از 20 درصد افزایش یافته است؟ این آما ...
ادامه مطلب
قیمت آپارتمان در کارتال استانبول 2024

قیمت روز آپارتمان در کارتال استانبول 2024

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که قیمت آپارتمان‌ها در کارتال استانبول در سال 2023 به طور متوسط 25 درصد افزایش یافت؟ این عدد نشان‌ده ...
ادامه مطلب
مقایسه خرید ملک در استانبل و دوبی

مقایسه خرید ملک در استانبول و دوبی

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که بین استانبول و دوبی دو بازار ملک بزرگ و رقابتی وجود دارد؟ این دو شهر، با جاذبه‌های خاص خود و قدرت ...
ادامه مطلب
معایب خرید ملک در ترکیه

معایب خرید ملک در ترکیه – آنچه باید دا...

آوریل 22, 2024
آیا می‌دانستید که خرید ملک در ترکیه ممکن است با مشکلاتی برای شما همراه باشد؟ این حقیقت شاید برای بسیاری غافلگیر کنن ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوا ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در ذکریاکوی استانبول

آوریل 19, 2024
در این بخش، با شما درباره خرید ویلا در منطقه ذکریاکوی استانبول صحبت خواهیم کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مناطق ج ...
ادامه مطلب
بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب
شیشلی استانبول هتل خیابان شیشلی استانبول هتلهای شیشلی استانبول دانشگاه شیشلی استانبول بیمارستان شیشلی استانبول رستوران شیشلی استانبول موقعیت شیشلی استانبول رادیسون شیشلی استانبول شیشلی استانبول کجاست شیشلی ترکیه استانبول هتل شیشلی استایل استانبول شیشلی کدام منطقه استانبول است بازار شیشلی استانبول منطقه شیشلی استانبول ترکیه هتل شیشلی استانبول ترکیه شیشلی در استانبول خیابان شیشلی در استانبول هتل شیشلی در استانبول موقعیت شیشلی در استانبول مرکز خرید شیشلی در استانبول هتل مارمارا شیشلی در استانبول هتل اینساید شیشلی در استانبول ترکیه هتل د مارمارا شیشلی استانبول اجاره خانه در شیشلی استانبول سالانه منطقه شیشلی شهر استانبول منطقه شیشلی استانبول هتل مارمارا شیشلی استانبول نظرات هتل در شیشلی استانبول محله ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی در استانبول قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول

قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول و موقعیت منط...

دسامبر 14, 2021
اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید در ابتدا بهتر است با شرایط مناطق مختلف استانبول آشنا شوید و پس از تحقیقات کام ...
ادامه مطلب
فاتح استانبول کیست مسجد فاتح استانبول بازار فاتح استانبول هتل فاتح استانبول دانشگاه فاتیح استانبول سریال فاتح استانبول صرافي فاتح استانبول محمد فاتح استانبول فاتح استانبول کجاست پل فاتح سلطان استانبول استادیوم فاتح تریم استانبول خیابان فاتح استانبول فاتح در استانبول مسجد فاتح در استانبول هتل فاتح در استانبول سلطان فاتح استانبول منطقه فاتح استانبول هتل در فاتح استانبول فاتح هتل استانبول هتل های فاتح استانبول محله ی فاتح استانبول قیمت خرید ملک در فاتح استانبول

از قیمت خرید ملک در فاتیح استانبول چه می دان...

دسامبر 12, 2021
استانبول از بزرگترین شهرهای ترکیه و همچنین از بزرگترین مراکز گردشگری سراسر جهان است که نیمی از آن آسیایی و نیم دیگر ...
ادامه مطلب
شماره فایل : 25318
قیمت: TL 1.256.950
اتاق ها: 2
Other Features
اتاق ماساژ
استخر
استخر کودکان
باربیکیو
باشگاه ورزشی
دید جنگل
رستوران
زمین بسکتبال
نگهبانی

تماس با من

تماس واتساپ

املاک های مشابه

آپارتمانهای لوکس و کلیدی آماده برای فروش در ...

TL 2.028.000
آپارتمانهای لوکس کلیدی برای فروش در مرکز شهر استانبول پیوندهای بزرگ شهر. برای سرمایه گذاری ...

مقایسه لیست

Negin Beizaei