440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

برای فروش ویلا لوکس با دید کامل دریا در چشمه Cesme

TL 4.162.000
علاقه مندی

توضیحات

املاک برجسته و  ویلایی مجلل در Cesme چشمه برای فروش با چشم انداز دریا به صورت پانوراما با خدمات دربان. یک سرمایه گذاری عالی در ازمیر.

تیم ما در (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) بسیار مفتخر است از ارائه این ویلاهای برجسته جلوی دریا در ازمیر برای فروش، واقع در مقصد تعطیلات بازار Cesme چشمه، به عنوان یک شبه جزیره کوچک در خط ساحلی اژه غربی ترکیه.

 

Cesme چشمه منطقه ای کاملاً اختصاصی است که در بین افراد ثروتمند ترکیه به عنوان مقصد تعطیلات تابستانی با داشتن خانه های لوکس محبوب است. این استراحتگاه در یک شبه جزیره واقع شده است و دارای تعدادی از روستاهای کوچکتر است که مرکز اصلی تفریحگاه Cesme چشمه می باشد که با تمام روستاهای اطراف برای زندگی منحصر به فرد در ساحل به همان اندازه محبوب هستند.

شهر چشمهCesme تحت سلطه قلعه خود قرار دارد که بر روی تپه های بالای شهر ایستاده است، اعتقاد بر این است که قدمت آن به اوایل قرن پانزدهم برمی گردد، هرچند که با گذشت سالها با حساسیت گسترش یافته و تقویت شده است ، در حال حاضر دارای دو موزه است که برخی از آثار باستانی منطقه را به نمایش می گذارد، در حالی که قلعه از بالای شهر و مارینا آن به پایین نگاه می کند که می تواند حدود 400 قایق بادبانی را لنگر بیاندازد، با رستوران های غذاخوری عالی، کافه ها / بارها و تعدادی از فروشگاه ها .

مملو از رستوران ها، کافه ها و تعداد زیادی بوتیک های مد و فشن ، در حالی که تمام دهکده های اطراف آن در چند دقیقه رانندگی از مرکز شهر قابل دسترس اند .

مکان و جزئیات املاک خصوصی:

این ویلاهای لوکس و خیره کننده برای فروش در Cesme چشمه در فاصله پیاده تا مرکز شهر Cesme چشمه یافت می شوند که کمی در شمال در منطقه بسیار مطلوب Ayasaranda در ضلع غربی شبه جزیره واقع شده است و یک مکان خیره کننده و نسبتاً برجسته در مقابل دریا قرار دارد.

Ayasaranda  با وجود نزدیکی به مرکز Cesme چشمه، منطقه ای نسبتاً آرام است، گرچه تعداد زیادی رستوران و کافه ساحلی، تعداد زیادی کافه، فروشگاه های مختلف و چندین سوپرمارکت را ارائه می دهد، با 10 تا 15 دقیقه پیاده روی به سمت مرکز شهر میتوانید بروید ، امکانات وسیعی از جمله مراکز خرید و همچنین کشتی در سراسر جزایر محلی یونان پیدا می کنید.

یک ملک محصور و ایمن که دارای  تعداد زیادی ویلای لوکس دوبلکس با مساحت 500 مترمربع خصوصی است، همه با چمنزارها، پرچین های مرتب و درختان نخل بلند مرتب شده اند ، در حالی که هر ویلا به یک اسکله خصوصی در خط ساحلی منتهی میشود  و این پارک یک پارکینگ اتومبیل خصوصی امن فقط برای ساکنان و مهمانان ارائه می دهد.

این املاک همچنین تحت مراقبت روزانه سرویس امنیتی  24/7 نگهداری می شوند و شرکت،  مدیریت خدمات گسترده ای از دربان سرویس، حمل و نقل چمدان، نظافت و خشکشویی، کرایه اتومبیل، رزرو پرواز و ترانسفر فرودگاه و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.

تمام ویلاهای 4 اتاق خوابه جداگانه ای که برای مطابقت با مقررات ساختمان دولت های ترکیه ساخته شده اند و با کیفیت بسیار بالایی تکمیل شده اند، همه در سطوح طبقه بندی شده با منظره دریا و طبیعت پانوراما کامل، در حالی که پشت بام ها کاشته شده اند تا از خراب کردن  منظره های خیره کننده آن جلوگیری شود .

 

چیدمان:

درهایی استیل که با آیفون داخلی ویدئویی به ورودی اصلی ملک متصل می شوند، در حالی که درب ها به طور مستقیم به یک اتاق نشیمن بسیار باز؛ باز می شوند، با آشپزخانه / غذاخوری کاملاً مجهز و مدرن مطابقت دارند شما وارد درهای پاسیو می شوید که به یک بالکن رو به دریا بزرگ برای ناهار خوری تابستانی در یونان باز می شوند.

آشپزخانه به اتاق استراحت و شام هدایت می کند که دارای یک شومینه مدرن شیشه ای و روشنایی پنهان مدرن است، در حالی که از طریق پنجره های بزرگ و درهای پاسیو به یک بالکن دیگر روبرو می شوند، و با نور طبیعی زیادی پر می شوند. این طبقه همچنین دارای اولین اتاق از 4 اتاق خواب، یک اتاق بزرگ دو نفره است که از طریق بالکن کوچک فرانسوی از همان منظره فوق العاده دریا برخوردار است، در حالی که در سطح ورودی نیز یک سرویس بهداشتی مهمان دارید.

برای دسترسی به 3 اتاق خواب دیگر، 2 اتاق خواب بزرگ دو نفره که از دسترسی مستقیم به باغها و اتاق های دوش اختصاصی خصوصی لذت می برند، از پله های موجود در منطقه نشیمن شما را به سطح پایین باغ می رساند، در حالی که اتاق دونفره انتهایی مستقل است و دسترسی از باغ ها، ایده آل به عنوان یک اتاق خدمتکار یا اتاق باغبان است  که از یک اتاق دوش جداگانه استفاده می کند، در حالی که طبقه پایین نیز یک اتاق سرویس بهداشتی  مهمان دوم فراهم می کند.

این ویلاهای خیره کننده به بازار املاک و مستغلات Cesme چشمه ، آماده و کاملاً مبله با قیمت های شروع از 3،650،000 TRY و شامل یک سیستم گرمایشی و سرمایشی با کنترل مرکزی تحویل داده شده است ، ساخته شده با لوازم آشپزخانه و جدیدترین سیستم های خانه هوشمند در همه مناطق خانه .

به طور کلی این ویلاهای با کیفیتِ جلوی دریا برای فروش در استانبول همه نوع موردِ قابل پسندی را در خودشان دارند ، مناسب برای تفریح ​​یا تجارت، ایده آل و مناسب برای زندگی دائمی یا یک انتخاب عالی به عنوان سرمایه گذاری در مرکز شهر استانبول، نزدیک به مجموعه وسیعی از امکانات محلی از جمله جاذبه های معروف، دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه همراه با مناظر خیره کننده.

 

برای جزئیات بیشتر با (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) تماس بگیرید .تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند، به شما در کل مراحل خرید ملک در ترکیه کمک می کنند و در هنگام خرید مبلمان خانه جدید خود در استانبول در دسترس هستند.

 

خلاصه لوکیشن و فاصله ها :

ازمیر یک استان بزرگ در غرب ترکیه است، سومین استان پرجمعیت این کشور است که دارای مرکز بزرگ شهر مدرن خود و چندین استراحتگاه بسیار محبوب برای تعطیلات از جمله سه استراحتگاه شناخته شده کوش آداسی، آلاچاتی Alacati و Cesme چشمه است

Cesme چشمه یک شبه جزیره کوچک در  خط ساحلی غرب است، یک استراحتگاه بسیار منحصر به فرد که همچنین دارای مناطق ساحلی مختلف به همراه مرکز اصلی شلوغ مرکزی با دهکده های کوچک محبوب در اطراف خط ساحلی آن نشسته است میباشد  و همه با همان سبک زندگی منحصر به فرد دسترسی به کلوپ های ساحلی خصوصی را ارائه می دهند، شهروندان بسیار ثروتمند ترکیه این منطقه را محبوب میدانند  زیرا Cesme چشمه مکانی مورد علاقه برای خانه های تابستانی است.

فاصله ها:

فاصله تا شهر: مسافت پیاده روی

فاصله تا ساحل: جبهه دریا

فاصله تا فرودگاه : 96 کیلومتر

 

 

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905072182020

آخرین ملک های ازمیر

فروش آپارتمان های با ویوی دریا در منطقه کونا...

TL 946.000
آپارتمانهای فروشی در مرکز شهری ازمیر . خانه های لوکس بزرگ در کوناک Konak نزدیک به دریا و ا ...

فروش آپارتمان لوکس و مقرون به صرفه در ازمیر ...

TL 825.000
آپارتمانهای لوکس فروشی در ازمیر. نزدیک به فرودگاه با چشم انداز طبیعت، امکانات رفاهی مناسب ...

خرید ملک در داپ یاپی ازمیر DAP Yapı İzmir

TL 785.000
آپارتمانهای فروشی در ازمیر در مرکز ازمیر. خانه های مجلل در بورنووا Bornova با امکانات عالی ...

فروش ویلا های لوکس مقرون به صرفه در ازمیر در...

TL 4.594.000
خانه های لوکس و مستقل 6 خوابه در چشمه Cesme با استخر اختصاصی و سونا. یک سرمایه گذاری ایده ...

فروش املاک مقرون به صرفه در ازمیر در منطقه س...

TL 530.000
آپارتمانهای لوکس در ازمیر برای فروش در بورنوا Bornova . نزدیک به بزرگراه ها با پیوند آسان ...

خرید ملک در برج واریانت بورنوا Varyant Tower...

TL 497.000
آپارتمانهای بدون طرح در ازمیر برای فروش. واقع در مرکز شهر، نزدیک به بزرگراه ها و کلیه امکا ...

فروش ویلاهای هوشمند با استخر خصوصی در ازمیر ...

TL 2.441.000
ویلا 4 خوابه لوکس در ازمیر برای فروش. محیط طبیعی و سرسبز در با استخر خصوصی با استخرهای خصو ...

فروش املاک لوکس و مقرون به صرفه ازمیر رو به ...

TL 997.000
آپارتمانهای لوکس مناسب سرمایه گذاری در ازمیر با موقعیت مکانی رو به دریا در گوزلباهچه Guzel ...

خرید آپارتمانهای هوشمند لوکس در ازمیر در گوز...

TL 1.190.000
آپارتمانهای لوکس فروشی در ازمیر. پروژه ای در منطقه سبز گوزلباهچه Guzelbahce نزدیک به چشمهC ...

خرید ملک در پروژه مودا بلوار ازمیر Modda Bul...

TL 539.000
آپارتمانهای لوکس برای فروش در ازمیر. در بورنووا Bornova  با امکانات بی نظیر در خود مجموعه ...

فروش ویلاهای لوکس در اورلا Urla

TL 10.702.000
ویلای لوکس در ازمیر واقع در استراحتگاه ساحلی اورلا Urla با امکانات محلی کافی ؛ یک سرمایه گ ...

فروش آپارتمانهای لوکس با نمای دریا در کارشیا...

TL 497.000
آپارتمانهای لوکس مقرون به صرفه برای فروش در ازمیر با چشم انداز طبیعت و دریا. آپارتمان هایی ...

آپارتمانهای لوکس معتبر در  آلسانجاک Alsancak

TL 2.147.000
آپارتمانهای معتبر فروشی در مرکز شهر ازمیر با کانسپت هتل. نزدیک به دریا در آلسانجاک Alsanca ...

فروش آپارتمانهای با کانسپت هتل در آلسانجاک A...

TL 1.095.000
آپارتمانهای لوکس فروشی معتبر در مرکز شهر ازمیر. یک ایده کوچک  با کانسپت هتل با امکانات محل ...

فروش آپارتمان های جدید واقع در نارلی دره Nar...

TL 772.000
آپارتمان های هوشمند جدید فروشی در ازمیر با چشم انداز خیره کننده از طبیعت و دریا. با محلی ب ...

آخرین مقالات

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوا ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در ذکریاکوی استانبول

آوریل 19, 2024
در این بخش، با شما درباره خرید ویلا در منطقه ذکریاکوی استانبول صحبت خواهیم کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مناطق ج ...
ادامه مطلب
بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب
شیشلی استانبول هتل خیابان شیشلی استانبول هتلهای شیشلی استانبول دانشگاه شیشلی استانبول بیمارستان شیشلی استانبول رستوران شیشلی استانبول موقعیت شیشلی استانبول رادیسون شیشلی استانبول شیشلی استانبول کجاست شیشلی ترکیه استانبول هتل شیشلی استایل استانبول شیشلی کدام منطقه استانبول است بازار شیشلی استانبول منطقه شیشلی استانبول ترکیه هتل شیشلی استانبول ترکیه شیشلی در استانبول خیابان شیشلی در استانبول هتل شیشلی در استانبول موقعیت شیشلی در استانبول مرکز خرید شیشلی در استانبول هتل مارمارا شیشلی در استانبول هتل اینساید شیشلی در استانبول ترکیه هتل د مارمارا شیشلی استانبول اجاره خانه در شیشلی استانبول سالانه منطقه شیشلی شهر استانبول منطقه شیشلی استانبول هتل مارمارا شیشلی استانبول نظرات هتل در شیشلی استانبول محله ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی در استانبول قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول

قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول و موقعیت منط...

دسامبر 14, 2021
اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید در ابتدا بهتر است با شرایط مناطق مختلف استانبول آشنا شوید و پس از تحقیقات کام ...
ادامه مطلب
فاتح استانبول کیست مسجد فاتح استانبول بازار فاتح استانبول هتل فاتح استانبول دانشگاه فاتیح استانبول سریال فاتح استانبول صرافي فاتح استانبول محمد فاتح استانبول فاتح استانبول کجاست پل فاتح سلطان استانبول استادیوم فاتح تریم استانبول خیابان فاتح استانبول فاتح در استانبول مسجد فاتح در استانبول هتل فاتح در استانبول سلطان فاتح استانبول منطقه فاتح استانبول هتل در فاتح استانبول فاتح هتل استانبول هتل های فاتح استانبول محله ی فاتح استانبول قیمت خرید ملک در فاتح استانبول

از قیمت خرید ملک در فاتیح استانبول چه می دان...

دسامبر 12, 2021
استانبول از بزرگترین شهرهای ترکیه و همچنین از بزرگترین مراکز گردشگری سراسر جهان است که نیمی از آن آسیایی و نیم دیگر ...
ادامه مطلب
بازار عمرانیه استانبول پروژه قیمت خرید ملک در عمرانیه استانبولعمرانیه استانبول بیمارستان عمرانیه استانبول نقشه عمرانیه استانبول مركز خريد عمرانيه استانبول محله های عمرانیه استانبول خیابان عمرانیه استانبول عمرانیه در استانبول محله عمرانیه استانبول محله ی عمرانیه استانبول

چرا خرید ملک در عمرانیه بهترین انتخاب برای ش...

دسامبر 12, 2021
عمرانیه چهارمین ناحیه پر جمعیت در استانبول است و بزرگترین ناحیه در قسمت آسیایی استانبول به حساب می آید. این ناحیه ب ...
ادامه مطلب
نقشه کارتال استانبول پروژه کارتال استانبول هتل کارتال استانبول برج کارتال استانبول ایکیا کارتال استانبول محل کارتال استانبول زندگی در کارتال استانبول قارتال در ترکی استانبولی کارتال استانبول کجاست منطقه کارتال استانبول ترکیه خیابان کارتال استانبول کارتال در استانبول منطقه کارتال استانبول منطقه ی کارتال استانبول از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول

آگاهی از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول نا...

دسامبر 6, 2021
این ناحیه در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و در ساحل دریای مرمره واقع گردیده است. این منطقه با جمعیت 500 هزارنفری ...
ادامه مطلب
بی اوغلو ایش استانبول هتل بی اوغلو استانبول هتلهای بی اوغلو استانبول رستوران بی اوغلو استانبول هتل مولتون بی اوغلو استانبول خرید خانه در بی اوغلو استانبول هتل های منطقه بی اوغلو استانبول اجاره خانه در بی اوغلو استانبول مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول لوکیشن بازار بی اوغلو استانبول پاساژ بی اوغلو استانبول استانبول ترکیه بی اوغلو خیابان بی اوغلو استانبول آدرس مرکز خرید بی اوغلو استانبول هتل های خیابان بی اوغلو استانبول بی اوغلو در استانبول هتل در بی اوغلو استانبول قیمت خانه در بی اوغلو استانبول منطقه بی اوغلو استانبول هتل بی اوغلو هاوس استانبول قیمت هتل بی اوغلو هاوس استانبول محله ی بی اوغلو استانبول قیمت خرید ملک در بی اوغلو استانبول

از دیدنی ها تا قیمت خرید ملک در بی اوغلو است...

دسامبر 6, 2021
بی اوغلو از قدیمی ترین مناطق ترکیه است و در گذشته، به دلیل نزدیکی به گالاتا، جمعیت ونیزی ها و یونانی ها از مسلمانان ...
ادامه مطلب
منطقه باشاک شهیر استانبول باشاک شهیر در استانبول قیمت خانه در باشاک شهیر استانبول قیمت آپارتمان در باشاک شهیر استانبول استانبول باشاک شهیر طرفداری استانبول باشاک شهیر ترکیه بازیکنان استانبول باشاک شهیر بازی استانبول باشاک شهیر باشگاه استانبول باشاک شهیر فاصله باشاک شهیر تا استانبول تیم باشاک شهیر استانبول منطقه باشاک شهیر در استانبول تیم فوتبال باشاک شهیر استانبول

اطلاعات مهم درباره قیمت خرید ملک در باشاک شه...

دسامبر 6, 2021
همانطور که می دانید؛ باشاک شهیر در قسمت اروپایی کشور استانبول قرار دارد که بسیار سرسبز بوده و یک رودخانه زیبا از وس ...
ادامه مطلب
521

مساحت:
کشور / استان:
کشور: Turkey
Open In Google Maps
شماره فایل : 38506
قیمت: TL 4.162.000

املاک های مشابه

فروش ویلا سفارشی با دید منحصر به فرد دریا از...

TL 4.874.000
ویلا لوکس 4 خوابه سفارشی در  ceshme چشمه برای فروش با چشم انداز طبیعت و دریا، یک استخر اخت ...

ویلا لوکس در ازمیر برای فروش درجبهه دریای خی...

TL 4.687.000
ویلا لوکس با کیفیت در چشمهCesme برای فروش. جبهه دریا نزدیک به مرکز با اسکله خصوصی و خدمات ...

ویلا سنتی جدید در ازمیر با چشم انداز عالی در...

TL 5.062.000
ویلا سنتی جدید در ازمیر برای فروش. مسافت پیاده روی تا ساحل و امکانات رفاهی در منطقه چشمه C ...

مقایسه لیست

به مشاوره احتیاج دارید؟

کافیست تا شماره تماس واتساپ خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.