440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

فروش آپارتمان های منطقه بیلیکدوزو Beylikduzu با چشم اندازی رو به دریا

TL 1.000.000
علاقه مندی

توضیحات

(ترکی بست هوم Turkey Best Home ) از ارائه مجموعه آپارتمانی مدرن و بزرگ در استانبول واقع در (بیلیکدوزو Beylikduzu )؛  یک منطقه بسیار مرکزی در بخش پرطرفدار و اروپایی استانبول؛ بسیار مفتخر است.

 

بیلیکدوزو را می توان بین دریاچه های (کوچوک چکمجه Kucukcekmece  ) و (بویوک چکمجه Buyukcekmece)در غرب فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول یافت که مرزهای جنوبی آن در سواحل دریای (مرمره Marmara ) نشسته است.

 

این منطقه طی سالهای اخیر تحت یک برنامه بزرگ بازسازی حمایت دولت ترکیه برای آوردن حومه و اطراف وقسمت هایی که شاید بهچشم نمی آمدند به دنیای مدرن قرار گرفته است که طیف گسترده ای از مجتمع های مسکونی، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان و بسیاری دیگر را برای ساکنان بیلیکدوزو فراهم کرده.

 

با رشد روزافزون سیستم های حمل و نقل عمومی در استانبول، مناطق بیشتری به راحتی در دسترس مرکز شهر قرار گرفته اند که سیستم مترو اکنون به قسمت های بیشتری از این شهر گسترده و پر جنب و جوش رسیده است و با ایجاد تغییرات زیادی در استانبول، بیلیکدوزو یک مکان مرکزی درخشان به حساب می آید و فقط 30 تا 35 دقیقه با فرودگاه جدید استانبول به شمال فاصله دارد که اکنون اولین مرحله ساخت خود را به پایان رسانده و با دریافت پروازهای بین المللی از کشورهای مختلف در حال بهره برداری است و قرار است در صورت کامل شدن از بزرگترین مراکز بین المللی جهان باشد.

 

مکان و جزئیات مجتمع جدید

 

این آپارتمان های مدرن  قابل فروش در بیلیکدوزو Beylikduzu در شمال خط ساحلی (مرمره Marmara ) قرار دارد و با ماشین فقط 5 دقیقه یا 10 دقیقه می توانید به بازار غربی مارینا و بزرگراه شلوغ E 5 و خط (اتوبوس-مترو Metrobus  (  آن برسید، وبعد طی کردن 25 دقیقه به سمت شمال، بزرگراه TEM را پیدا خواهید کرد ، بنابراین اتصال به تمام مناطق شهر برای رانندگان به راحتی و عابران پیاده به وسلیه خدمات مختلف اتوبوسرانی فراهم شده است .

این منطقه تمامی نیازهای شما به مغازه ها، سوپرمارکت ها، مدارس برای هر سنی، داروخانه ها ، بانک ها، کافه ها، بارها و رستوران ها و غیره را برآورده میکند. با رانندگی بین 10 تا 20 دقیقه به  بیمارستان های خصوصی یا دولتی، چندین دانشگاه و مراکز خرید میتوانید دسترسی پیدا کنید ، یا می توانید در 40 دقیقه به قسمت مرکز شهری استانبول  و در 45 دقیقه به فرودگاه جدید بین المللی شهر برسید.

 

این مجموعه شگفت انگیز ؛ ساخته شده توسط یک سازنده برجسته استانبولی است که با تمام مقررات ساختاری که توسط دولت ترکیه برای عایق بندی و ایمنی تنظیم شده است، مطابقت دارد و در عین حال با استاندارد بسیار بالایی تکمیل شده است.

 

در محله (کاواکلی Kavakli ) ، مجتمع محصور در زمینی به مساحت 5،190 مترمربع ساخته شده که میزبان 4 بلوک  با ارتفاع کمتر از 6 طبقه است که 87 خانه لوکس بزرگ با 2 اتاق خواب را ارائه می دهد، اکثرا  منظره ای گسترده  از باغ ها و برخی از آنها منظره ای از دریای (مرمره Marmara ) را ارائه می دهند، این مجموعه 17 واحد تجاری را نیز در خود جای داده که خرید و صرف غذا را نیز برای شما فراهم می کنند.

 

هم ساکنان وهم مهمانان  ؛ از طیف وسیعی از امکانات میتوانند استفاده می کنند از جمله:

یک استخر سرپوشیده بزرگ با سقف شیشه ای

استخر کودکان

مناطقی برای نشستن( آلاچیق باغ)

سونا

مرکز تناسب اندام

منطقه بازی کودکان

آسانسور در تمام بلوک ها

تلویزیون ماهواره ای مرکزی

ژنراتور پشتیبان گیری

گاراژ و پارکینگ ایمن

پارکینگ در فضای باز برای مهمانان و خریداران

همه اینها و مواردی مثل دوربین ها و سرویس های امنیتی به طور شبانه روزی برای امنیت و آرامش شما فراهم شده است .

 

آپارتمانهای 2 خوابه 151 مترمربعی – 190 مترمربعی با قیمت از 1،000،000 TRY تا 1،138،500 TRY

 

آپارتمان 3 خوابه 216 متر مربع – 261 متر مربع با قیمت از 1،314،500 TRY تا 1،531،000 TRY

 

آپارتمان 4 اتاق خوابه 2 اتاق نشیمن 308 متر مربع با قیمت 1،683،000 TRY

 

آپارتمان 5 خوابه 256 متر مربع – 430 متر مربع با قیمت از 1،462،000 TRY تا 1،992،500 TRY

 

آپارتمان های 5 اتاق خوابه 2 سالن 404 متر مربع با قیمت 2،115،900 TRY

 

شما خریداران نقدی 5٪ تخفیف از قیمت های فوق میتوانید دریافت کنید یا می توانید 50٪ ودیعه پرداخت کنید، و 50٪ باقی مانده را در مدت 6 ماه با اقساط مساوی بدون بهره ماهانه پرداخت کنید.

 

جزئیات طراحی

 

هر چهار بلوک آپارتمانی میزبان یک لابی ورودی مشترک و ایمن هستند، هرکدام از آنها دارای پله و بالابر برای دسترسی به همه طبقاتند ، همه آپارتمان ها از طریق درب ورودی فولادی به ورودی اصلی متصل می شوند.

 

همه واحدها یک آشپزخانه جداگانه ارائه می دهند، همه به طور کامل با واحدهایی مدرن و سطوح کارشده ای با کیفیت بالا مجهز شده اند، همه با اجاق گاز، هود و فن استخراج تدارک دیده شده اند.زیرساختهای تهویه مطبوع در تمام  اتاقهای خواب وجود دارد، در همه خانه ها سیستم گرمایش مرکزی گاز نیز نصب شده است.

 

حمام ها از کف به سقف کاملاً کاشی کاری شده و با جدیدترین تجهیزات مدرن نصب شده اند و هر خانه از طریق پنجره های تمام قد و درهای پاسیو با نور کافی روز پر شده اند، در حالی که هر اتاق ویژگی های مدرن نورپردازی و کف خودش را ارائه می دهد با ترکیبی از کاشی و سرامیک تدارک دیده شده اند.

درهای پاسیو به بالکنهای فرانسوی، و بعضی از آنها به بالکنهای بزرگ سایه دار با چشم انداز محلی منطقه و باغهای جمعی باز می شوند، و همچنین خانه های دوبلکس طبقه های آخر؛  از تراس های  گسترده ای که منظره ای از دریای مرمره را فراهم می کنند، لذت می برند.

به طور کلی این آپارتمان ها یک گزینه ایده آل برای تعطیلات یا سفرهای کاری، زندگی دائمی یا یک انتخاب عالی به عنوان سرمایه گذاری در استانبول محسوب میشوند ، نزدیک به امکانات رفاهی، دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه ها از طریق بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی را فراهم می آورند ، و این امکانات همگی در یک منطقه شلوغ شهری نزدیک به کانال جدید و مارینای غربی با چشم انداز طبیعت و گزینه مشرف به دریا جا گرفته است.

برای جزئیات بیشتر با ترکی بست هوم تماس بگیرید .تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند، به شما در کل مراحل خرید ملک در ترکیه کمک می کنند و در هنگام خرید مبلمان خانه جدید خود در استانبول در دسترس هستند.

 

خلاصه لوکیشن و فاصله ها :

 

 

استانبول دارای مناطق زیادی در دو طرف اروپایی و آسیایی است، برخی از آنها بیشتر از مناطق دیگر گسترش یافته اند و برخی از مناطق تازه توسعه یافته که تحت ساخت و سازند، مناطق قدیمی را با مجتمع های مسکونی با کیفیت عالی، مراکز خرید بزرگ، به دنیای مدرن وارد می کنند و انواع امکانات محلی با مراکز کنفرانس و نمایشگاه، مراکز ورزشی، مدارس، بیمارستان ها و موارد دیگر، با قرار گرفتن برخی از این مناطق در مکان های ایده آل در استانبول همه با دسترسی عالی به مرکز شهر  واقع شده اند.

 

فاصله تا شهر: 41 کیلومتر تا میدان تکسیم

 

فاصله تا ساحل: 2 کیلومتر دریای (مرمره Marmara )

 

فاصله تا فرودگاه: 55 کیلومتر

 

 

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905072182020

دیگر ملک های منطقه بیلکدوزو

فروش املاک پروژه Elite Life Residence

TL 5.075.000
فروش املاک پروژه Elite Life Residence دلایل زیادی وجود دارد که امروزه خرید ملک در ترکیه از ...

آپارتمان های Arena Nuans چهره ای جدید از زند...

TL 1.025.100
آپارتمان های Arena Nuans چهره ای جدید از زندگی لوکس در استانبول برای آن هایی که به دنبال ز ...

پروژه وست ساید West Side

TL 941.953
پر فروش ترین و جدید ترین پروژه های سمت غرب استانبول آیا تا به حال در مورد سمت غرب استانبول ...

فروش آپارتمان های لوکس با ویوی دریا در Beyli...

TL 829.000
آپارتمان لوکس در استانبول برای فروش در نزدیکی دریا در Beylikduzuبیلیکدوزو ؛ پروژه ای مقرون ...

آخرین ملک های استانبول

معرفی فرصت استثنایی سرمایه گذاری در قلب استا...

TL 160.000.000
دفتر کاری شیک و مدرن در زرلو سنتر، بشیکتاش. این دفتر کار با مساحت 491 متر مربع به همراه تر ...

برج امپایر استانبول (Empire Istanbul)

TL 6.500.000
معرفی امکانات برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) ...

پروژه یالچین تپه رزیدنس

TL 882.000
امکانات رفاهی یالچین تپه رزیدنس توضیحات ملک زندگی در یالچین تپه رزیدنس می تواند منحصر به ف ...

هتل واندا ویستا (Wanda Vista)

TL 5.116.500
معرفی هتل واندا ویستا (Wanda Vista) جهت رزرو اقامت هتل واندا ویستا (Wanda Vista) استانبول ...

هتل 4 ستاره G Rotana استانبول

TL 5.751.950
معرفی هتل 4 ستاره G Rotana استانبول و امکانات آن  هتل 4 ستاره G Rotana در بخش اروپایی استا ...

موقعیت بی نظیر مجتمع مسکونی پارک 34

TL 2.250.000
جدیدترین مجتمع های مسکونی استانبول پروژه احداث مجتمع مسکونی پارک 34 در کارتال استانبول توس ...

معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) جهت...

TL 1.799.620
معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) در منطقه آوجیل ...

معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت جهت خرید

TL 1.465.893
معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت به مساحت 36000 متر مربع در م ...

پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes است...

TL 1.544.000
پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes  استانبول استانبول با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر، ...

فروش املاک پروژه Elite Life Residence

TL 5.075.000
فروش املاک پروژه Elite Life Residence دلایل زیادی وجود دارد که امروزه خرید ملک در ترکیه از ...

آخرین مقالات

بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب
شیشلی استانبول هتل خیابان شیشلی استانبول هتلهای شیشلی استانبول دانشگاه شیشلی استانبول بیمارستان شیشلی استانبول رستوران شیشلی استانبول موقعیت شیشلی استانبول رادیسون شیشلی استانبول شیشلی استانبول کجاست شیشلی ترکیه استانبول هتل شیشلی استایل استانبول شیشلی کدام منطقه استانبول است بازار شیشلی استانبول منطقه شیشلی استانبول ترکیه هتل شیشلی استانبول ترکیه شیشلی در استانبول خیابان شیشلی در استانبول هتل شیشلی در استانبول موقعیت شیشلی در استانبول مرکز خرید شیشلی در استانبول هتل مارمارا شیشلی در استانبول هتل اینساید شیشلی در استانبول ترکیه هتل د مارمارا شیشلی استانبول اجاره خانه در شیشلی استانبول سالانه منطقه شیشلی شهر استانبول منطقه شیشلی استانبول هتل مارمارا شیشلی استانبول نظرات هتل در شیشلی استانبول محله ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی در استانبول قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول

قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول و موقعیت منط...

دسامبر 14, 2021
اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید در ابتدا بهتر است با شرایط مناطق مختلف استانبول آشنا شوید و پس از تحقیقات کام ...
ادامه مطلب
فاتح استانبول کیست مسجد فاتح استانبول بازار فاتح استانبول هتل فاتح استانبول دانشگاه فاتیح استانبول سریال فاتح استانبول صرافي فاتح استانبول محمد فاتح استانبول فاتح استانبول کجاست پل فاتح سلطان استانبول استادیوم فاتح تریم استانبول خیابان فاتح استانبول فاتح در استانبول مسجد فاتح در استانبول هتل فاتح در استانبول سلطان فاتح استانبول منطقه فاتح استانبول هتل در فاتح استانبول فاتح هتل استانبول هتل های فاتح استانبول محله ی فاتح استانبول قیمت خرید ملک در فاتح استانبول

از قیمت خرید ملک در فاتیح استانبول چه می دان...

دسامبر 12, 2021
استانبول از بزرگترین شهرهای ترکیه و همچنین از بزرگترین مراکز گردشگری سراسر جهان است که نیمی از آن آسیایی و نیم دیگر ...
ادامه مطلب
بازار عمرانیه استانبول پروژه قیمت خرید ملک در عمرانیه استانبولعمرانیه استانبول بیمارستان عمرانیه استانبول نقشه عمرانیه استانبول مركز خريد عمرانيه استانبول محله های عمرانیه استانبول خیابان عمرانیه استانبول عمرانیه در استانبول محله عمرانیه استانبول محله ی عمرانیه استانبول

چرا خرید ملک در عمرانیه بهترین انتخاب برای ش...

دسامبر 12, 2021
عمرانیه چهارمین ناحیه پر جمعیت در استانبول است و بزرگترین ناحیه در قسمت آسیایی استانبول به حساب می آید. این ناحیه ب ...
ادامه مطلب
نقشه کارتال استانبول پروژه کارتال استانبول هتل کارتال استانبول برج کارتال استانبول ایکیا کارتال استانبول محل کارتال استانبول زندگی در کارتال استانبول قارتال در ترکی استانبولی کارتال استانبول کجاست منطقه کارتال استانبول ترکیه خیابان کارتال استانبول کارتال در استانبول منطقه کارتال استانبول منطقه ی کارتال استانبول از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول

آگاهی از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول نا...

دسامبر 6, 2021
این ناحیه در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و در ساحل دریای مرمره واقع گردیده است. این منطقه با جمعیت 500 هزارنفری ...
ادامه مطلب
بی اوغلو ایش استانبول هتل بی اوغلو استانبول هتلهای بی اوغلو استانبول رستوران بی اوغلو استانبول هتل مولتون بی اوغلو استانبول خرید خانه در بی اوغلو استانبول هتل های منطقه بی اوغلو استانبول اجاره خانه در بی اوغلو استانبول مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول لوکیشن بازار بی اوغلو استانبول پاساژ بی اوغلو استانبول استانبول ترکیه بی اوغلو خیابان بی اوغلو استانبول آدرس مرکز خرید بی اوغلو استانبول هتل های خیابان بی اوغلو استانبول بی اوغلو در استانبول هتل در بی اوغلو استانبول قیمت خانه در بی اوغلو استانبول منطقه بی اوغلو استانبول هتل بی اوغلو هاوس استانبول قیمت هتل بی اوغلو هاوس استانبول محله ی بی اوغلو استانبول قیمت خرید ملک در بی اوغلو استانبول

از دیدنی ها تا قیمت خرید ملک در بی اوغلو است...

دسامبر 6, 2021
بی اوغلو از قدیمی ترین مناطق ترکیه است و در گذشته، به دلیل نزدیکی به گالاتا، جمعیت ونیزی ها و یونانی ها از مسلمانان ...
ادامه مطلب
منطقه باشاک شهیر استانبول باشاک شهیر در استانبول قیمت خانه در باشاک شهیر استانبول قیمت آپارتمان در باشاک شهیر استانبول استانبول باشاک شهیر طرفداری استانبول باشاک شهیر ترکیه بازیکنان استانبول باشاک شهیر بازی استانبول باشاک شهیر باشگاه استانبول باشاک شهیر فاصله باشاک شهیر تا استانبول تیم باشاک شهیر استانبول منطقه باشاک شهیر در استانبول تیم فوتبال باشاک شهیر استانبول

اطلاعات مهم درباره قیمت خرید ملک در باشاک شه...

دسامبر 6, 2021
همانطور که می دانید؛ باشاک شهیر در قسمت اروپایی کشور استانبول قرار دارد که بسیار سرسبز بوده و یک رودخانه زیبا از وس ...
ادامه مطلب
آتاشهیر در استانبول هتل آتاشهیر استانبول نقشه آتاشهیر استانبول منطقه آتاشهیر استانبول هتل در اتاشهیر استانبول قیمت خرید ملک در آتاشهیر استانبول

قیمت خرید ملک در آتاشهیر استانبول

دسامبر 5, 2021
با توجه به شیوع کرونا و تاثیر آن بر قیمت خرید ملک در آتاشهیر استانبول آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری املاک ...
ادامه مطلب
دانشگاه ایستینیه استانبول ایستینیه پارک استانبول بیمارستان ایستینیه استانبول محله ایستینیه استانبول منطقه ایستینیه استانبول مرکز خرید ایستینیه استانبول پاساژ ایستینیه پارک استانبول بازار ایستینیه پارک استانبول نفوس استانبول استانبول پوشاک ایستینیه پارک در استانبول خرید ملک در ایستینیه استانبول

قیمت خرید ملک در ایستینیه استانبول چقدر است؟

دسامبر 5, 2021
ایستینیه، یکی از محله های لوکس و زیبای استانبول است که در منطقه ساریر در کنار آب قرار دارد. ساریر در قسمت اروپایی ت ...
ادامه مطلب

 

 

شماره فایل : 25110
قیمت: TL 1.000.000
اتاق ها: 2
Other Features
استخر
استخر کودکان
باربیکیو
باشگاه ورزشی
دوربین مدار بسته
زمین بازی کودکان
نگهبانی

تماس با من

تماس واتساپ

املاک های مشابه

آپارتمان های Arena Nuans چهره ای جدید از زند...

TL 1.025.100
آپارتمان های Arena Nuans چهره ای جدید از زندگی لوکس در استانبول برای آن هایی که به دنبال ز ...

خرید خانه در مجتمع ویلایی لیو مارین بیلکدوزو...

TL 2.609.000
 آپارتمانهای فروشی در استانبول با شرایط 0٪ بهره . نزدیک به مارینای غربی در بیلیکدوزو Beyli ...

فروش املاک پروژه Elite Life Residence

TL 5.075.000
فروش املاک پروژه Elite Life Residence دلایل زیادی وجود دارد که امروزه خرید ملک در ترکیه از ...

مقایسه لیست

Negin Beizaei

به مشاوره احتیاج دارید؟

کافیست تا شماره تماس واتساپ خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.