440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

فروش آپارتمان 3 خوابه در منطقه کنیالتیKonyaalti ، آنتالیا

TL 4.350.000
علاقه مندی

توضیحات

آپارتمان ساحلی فروشی در کنیالتیKonyaalti ، آنتالیا. در یک مجتمع لوکس با امکانات عالی و چشم اندازهای پانوراما. ایده آل برای سرمایه گذاری در ترکیه.

 

تیم ما در (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) بسیار مفتخر است از ارائه این آپارتمان لوکس و خیره کننده برای فروش در آنتالیا در جنوب ترکیه که دارای موقعیتی رو به ساحل در منطقه جستجوی کنیالتیKonyaalti نزدیک به مرکز شهری آنتالیا است.

 

کنیالتیKonyaalti  از بهترین سواحل در ترکیه برخوردار است ، در نزدیکی بزرگترین شهر جنوبی واقع شده است و به شما بهترین زندگی در یک شهر را می دهد و روزهای ساحلی زیادی در انتطاراتان خواهد بود. با توسعه مداوم تبدیل به یک پروژه بزرگ دریایی میشود که چهره های مشهور و ثروتمندان قایقرانی جهان را به خود جلب می کند.

 

پروژه مارینا نه تنها دارای مارینای بازار خواهد بود، بلکه برنامه هایی برای یک مرکز خرید بزرگ و پیشرفته، رستوران های عالی غذاخوری، کافه های مرسوم و سایر امکانات تفریحی در نظر گرفته شده است، و همچنین این پروژه باعث می شود تا ساحل 6 کیلومتری کنیالتیKonyaalti به 40 کیلومتر برسد و همه اینها بدون شک بر بازار املاک و مستغلات تأثیر می گذارد .

 

اکنون زمان خرید قبل از افزایش قیمت در کنیالتیKonyaalti  است و با داشتن یک منطقه اقامتی در کنیالتیKonyaalti  در طول سال، سرمایه گذاران در کنیالتیKonyaalti  می توانند درآمد خوبی از اجاره را در تمام طول سال انتظار داشته باشند.

 

جزئیات

این ساخت و ساز در حال حاضر توسط یک شرکت مشهور ساختمانی در آنتالیا در دست ساخت است، که به خاطر ساخت های با کیفیت خود و سبک زندگی لوکس به خریداران مشهور است.

این مجموعه مستقیماً در مسیر ساحلی کنیالتیKonyaalti  واقع شده است، فقط با فاصله 100 متر از ساحل، نه تنها ساحل بسیار نزدیک است، بلکه بسیاری از امکانات محلی نیز، با فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، بانک ها، رستوران ها، بارها و خدمات اتوبوس محلی فقط با فاصله چند متری از مرکز شهر و بسیاری از برترین جاذبه های گردشگری آنتالیا قرار دارند، مانند هرم شیشه ای، آکتور لوناپارک، مرکز خرید میگروس، موزه Minicity و آکواریوم آنتالیا.

 

این ساخت و ساز دارای یک طراحی مدرن و خیره کننده با سازه های منحنی است که از بالکن ها و پنجره های منحنی به این ویژگی های لوکس؛ چشم اندازی پانوراما می دهد.

 

این مجموعه امن امکانات گسترده ای را برای خانواده از جمله در اختیار شما قرار می دهد

 

  • یک استخر شنای روباز 400 متر مربعی
  • استخر سرپوشیده 102 متر مربعی
  • مرکز آبگرم و سلامتی
  • مرکز تناسب اندام / سالن بدن سازی
  • سونا
  • مناطق تفریحی کودکان
  • پارکینگ سرپوشیده ایمن
  • باغ های محوطه ای زیبا
  • آسانسور

همه توسط یک سرویس امنیتی عالی 24 ساعته با سیستم دوربین برای آرامش خاطر شما کنترل می شوند و توسط یک تیم مدیریت عالی و سرایدار محل نگهداری می شوند.

 

از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به تهویه مطبوع در مناطق داخلی عمومی، روشنایی در باغ، سیستم آبیاری باغ، سیستم های تشخیص حریق، لابی / پذیرش 24 ساعته، ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی و موارد دیگر اشاره کرد.

 

این پروژه رو به ساحل شامل سه بلوک با آپارتمان های با اندازه های مختلف است که همه از مناظر دیدنی و چشمگیر مدیترانه ای لذت می برند، با این حال، این واحد 3 خوابه آخرین آپارتمان باقی مانده برای فروش است.

 

آخرین آپارتمان باقی مانده

این آپارتمان 3 خوابه در آنتالیا با منظره دریا دارای جدیدترین سیستم خانه هوشمند به روز است که به شما امکان کنترل بسیاری از ویژگیهای خانه را می دهد، اجازه تهویه مطبوع، کشیدن پرده ها و تنظیم رطوبت خانه و یا حتی روشن کردن و تنطیم اجاق گاز تا هنگام بازگشت به خانه؛ همه موارد در غیاب شما و

فقط با یک لمس صفحه تلفن یا رایانه لوحی هوشمند امکان پذیر خواهد بود. درب ورودی نیز برای امنیت بیشتر  با یک سیستم مخابره داخل ساختمان صوتی / تصویری مجهز شده است.

 

یک سیستم گرمایش زیر زمین با سیستم کنترل دما نیز همراه با روشنایی LED مخفی و تهویه مطبوع در سقف های شیک تعبیه شده است ، و ساختمانها برای ماههای سردتر زمستان کاملاً عایق بندی شده اند.

 

این آپارتمان شیک دارای یک آشپزخانه مدرن و بزرگ، کاملاً مجهز به واحدهای با کیفیت و سطوح کاری گرانیت، سالن بزرگ غذاخوری با پنجره های پانوراما و درهای پاسیو که در حال تماشای غروب خورشید شگفت انگیز آنتالیا هستند، به یک بالکن رو به دریا بزرگ باز می شود. این آپارتمان دارای یک اتاق خواب مستر بزرگ با یک حمام مجلل و اتاق پرُو خصوصی است، و اتاق دوم 2 خوابه و یک اتاق دوقلو با یک حمام بزرگ خانوادگی مشترک است.

 

در کل یک ملک زیبا در آلنتالیا برای فروش با قیمتی مناسب، یک انتخاب عالی برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده، یک خانه ایده آل برای زندگی دائمی یا یک گزینه درجه یک برای سرمایه گذاری در آلنتالیا ، نزدیک ساحل ،فضای پیاده روی ، امکانات محلی همراه با دسترسی آسان به همه مناطق و لذت بردن از منظره کوه از طریق زندگی در فضایی باز .

برای جزئیات بیشتر با (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) تماس بگیرید .تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک آلنتالیا به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات آلنتالیا پاسخ می دهند، به شما در کل مراحل خرید ملک در ترکیه کمک می کنند و در هنگام خرید مبلمان خانه جدید خود در آلنتالیا در دسترس هستند.

 

خلاصه لوکیشن و فاصله ها

آنتالیا یک منطقه عالی در ترکیه برای خریداران املاک خارج از کشور است. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد، این منطقه یک شهر بزرگ کاری است، ایده آل برای زندگی در طول سال، همچنین دارای تمیزترین سواحل دارای پرچم آبی(محیط زیستی) در کشور است، و آب و هوایی ایده آل  با تابستان های گرم و طولانی و زمستان های معتدل کوتاه فوق العاده است.

به سرمایه گذاران این امکان را میدهد تا املاک شان را در طول سال اجاره بدهند ، به جای برخی مناطق دیگر در خط ساحلی جنوب که فقط در طول شش ماه تابستان فعال هستند.

 

فاصله ها

فاصله تا شهر:6کیلومتر آنتالیا

فاصله تا ساحل:100 متر

فاصله تا فرودگاه:20 کیلومتر

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905072182020

آخرین ملک های آنتالیا

فروش املاک  Belek  در بلک Golf Resort ؛ آنتا...

TL 2.561.000
ویلا گلف آنتالیا برای فروش. خانه های مجللی که می توانند به صورت سفارشی در نزدیکی زمین های ...

فروش ویلا -گلف 4 خوابه لوکس در بلک  Belek

TL 2.649.000
فروش ویلاهای مقرون به صرفه در آنتالیا . در استراحتگاه گلف بلک  Belekبا مکانی که با انتخاب ...

فروش Elite Villa 6 خوابه در کنیالتیKonyaalti...

TL 3.986.000
ویلاهای لوکس مقرون به صرفه در آنتالیا برای فروش مستقر  در کنیالتیKonyaalti و با دسترسی آسا ...

ویلا های لوکس Riverside Marina در آنتالیا بر...

TL 2.331.000
ویلا های لوکس انحصاری در آنتالیا برای فروش. یک پروژه نزدیک به مارینا در کنیالتیKonyaalti ب ...

فروش آپارتمان های مدرن با برنامه ی پرداخت 12...

TL 708.000
فروش آپارتمانهای هوشمند در آنتالیا. واقع در ساحل لارا  Laraبا 2 استخر بزرگ. سرمایه گذاری ا ...

فروش ویلاهای لوکس و مقرون به صرفه در کپز  Ke...

TL 1.328.000
ویلا لوکس در آنتالیا برای فروش. واقع در حاشیه شهر در منطقه مسکونی کپز  Kepez  . خانه هایی ...

فروش خانه های هوشمند در کنیالتی Konyaalti، آ...

TL 1.907.000
آپارتمانهای لوکس مقرون به صرفه در آنتالیا برای فروش. نزدیک امکانات رفاهی در کنییالتی Konya ...

فروش آپارتمان 3 خوابه در منطقه کنیالتیKonyaa...

TL 4.350.000
آپارتمان ساحلی فروشی در کنیالتیKonyaalti ، آنتالیا. در یک مجتمع لوکس با امکانات عالی و چشم ...

فروش ویلاهای لوکس در کوندو  Kundu واقع در من...

TL 3.619.000
ویلاهای آنتالیا برای فروش در ساحل لارا Lara. واقع در منطقه ای طبیعی و دسترسی آسان به ساحل ...

فروش آپارتمان در کنیالتی konyaalti نزدیک به ...

TL 1.101.000
فروش آپارتمانهای نزدیک به پروژه مارینای Bogacay بغاچای در کنیالتی konyaalti ، آنتالیا. سرم ...

فروش املاک با ویوی دریا در  Konyaalti کنیالت...

TL 734.000
فروش املاک با ویوی دریا در  Konyaalti کنیالتی ، آنتالیا. نزدیک به پروژه مارینا بوگاجای Bog ...

فروش آپارتمانهای منطقه ی لیمان Liman کنیالتی...

TL 935.000
آپارتمانهای فروشی در منطقه کنیالتی konyaalti آنتالیا. نزدیک به همه امکانات رفاهی با فقط 70 ...

فروش آپارتمان های جدید در کپز Kepez با ارتبا...

TL 716.000
فروش آپارتمان های کپز Kepez  با اتصالاتی آسان به فرودگاه و بسیاری از بهترین مراکز خرید آنت ...

فروش آپارتمانهای جدید آنتالیا در منطقه ی هور...

TL 576.000
توسعه برنامه در منطقه جدید آنتالیا در هورما  Hurma. نزدیک به همه امکانات رفاهی که فقط 1 کی ...

فروش آپارتمان  در کنیالتی konyaalti

TL 685.000
آپارتمان های کنیالتی konyaalti برای فروش نزدیک به جاذبه های جدید از جمله آکواریوم. مناسب و ...

آخرین مقالات

user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در ذکریاکوی استانبول

آوریل 19, 2024
در این بخش، با شما درباره خرید ویلا در منطقه ذکریاکوی استانبول صحبت خواهیم کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مناطق جزیره استانبول است و ویلاهای لوکس با مناظر دیدنی دریا در آن وجود دارد. با استفاده از خ ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب
شیشلی استانبول هتل خیابان شیشلی استانبول هتلهای شیشلی استانبول دانشگاه شیشلی استانبول بیمارستان شیشلی استانبول رستوران شیشلی استانبول موقعیت شیشلی استانبول رادیسون شیشلی استانبول شیشلی استانبول کجاست شیشلی ترکیه استانبول هتل شیشلی استایل استانبول شیشلی کدام منطقه استانبول است بازار شیشلی استانبول منطقه شیشلی استانبول ترکیه هتل شیشلی استانبول ترکیه شیشلی در استانبول خیابان شیشلی در استانبول هتل شیشلی در استانبول موقعیت شیشلی در استانبول مرکز خرید شیشلی در استانبول هتل مارمارا شیشلی در استانبول هتل اینساید شیشلی در استانبول ترکیه هتل د مارمارا شیشلی استانبول اجاره خانه در شیشلی استانبول سالانه منطقه شیشلی شهر استانبول منطقه شیشلی استانبول هتل مارمارا شیشلی استانبول نظرات هتل در شیشلی استانبول محله ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی در استانبول قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول

قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول و موقعیت منط...

دسامبر 14, 2021
اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید در ابتدا بهتر است با شرایط مناطق مختلف استانبول آشنا شوید و پس از تحقیقات کام ...
ادامه مطلب
فاتح استانبول کیست مسجد فاتح استانبول بازار فاتح استانبول هتل فاتح استانبول دانشگاه فاتیح استانبول سریال فاتح استانبول صرافي فاتح استانبول محمد فاتح استانبول فاتح استانبول کجاست پل فاتح سلطان استانبول استادیوم فاتح تریم استانبول خیابان فاتح استانبول فاتح در استانبول مسجد فاتح در استانبول هتل فاتح در استانبول سلطان فاتح استانبول منطقه فاتح استانبول هتل در فاتح استانبول فاتح هتل استانبول هتل های فاتح استانبول محله ی فاتح استانبول قیمت خرید ملک در فاتح استانبول

از قیمت خرید ملک در فاتیح استانبول چه می دان...

دسامبر 12, 2021
استانبول از بزرگترین شهرهای ترکیه و همچنین از بزرگترین مراکز گردشگری سراسر جهان است که نیمی از آن آسیایی و نیم دیگر ...
ادامه مطلب
بازار عمرانیه استانبول پروژه قیمت خرید ملک در عمرانیه استانبولعمرانیه استانبول بیمارستان عمرانیه استانبول نقشه عمرانیه استانبول مركز خريد عمرانيه استانبول محله های عمرانیه استانبول خیابان عمرانیه استانبول عمرانیه در استانبول محله عمرانیه استانبول محله ی عمرانیه استانبول

چرا خرید ملک در عمرانیه بهترین انتخاب برای ش...

دسامبر 12, 2021
عمرانیه چهارمین ناحیه پر جمعیت در استانبول است و بزرگترین ناحیه در قسمت آسیایی استانبول به حساب می آید. این ناحیه ب ...
ادامه مطلب
نقشه کارتال استانبول پروژه کارتال استانبول هتل کارتال استانبول برج کارتال استانبول ایکیا کارتال استانبول محل کارتال استانبول زندگی در کارتال استانبول قارتال در ترکی استانبولی کارتال استانبول کجاست منطقه کارتال استانبول ترکیه خیابان کارتال استانبول کارتال در استانبول منطقه کارتال استانبول منطقه ی کارتال استانبول از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول

آگاهی از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول نا...

دسامبر 6, 2021
این ناحیه در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و در ساحل دریای مرمره واقع گردیده است. این منطقه با جمعیت 500 هزارنفری ...
ادامه مطلب
شماره فایل : 46003
قیمت: TL 4.350.000
Other Features
استخر
استخر سرپوشیده
باشگاه ورزشی
زمین بازی کودکان

املاک های مشابه

فروش ویلاهای لوکس در Konyaaltı کنیالتی

TL 4.202.000
ویلا 5 خوابه لوکس برای فروش در Konyaaltı کنیالتی ، آنتالیا. نزدیک به امکانات محلی و شهر و ...

فروش آپارتمان  در کنیالتی konyaalti

TL 685.000
آپارتمان های کنیالتی konyaalti برای فروش نزدیک به جاذبه های جدید از جمله آکواریوم. مناسب و ...

فروش آپارتمانهای منطقه ی لیمان Liman کنیالتی...

TL 935.000
آپارتمانهای فروشی در منطقه کنیالتی konyaalti آنتالیا. نزدیک به همه امکانات رفاهی با فقط 70 ...

مقایسه لیست

به مشاوره احتیاج دارید؟

کافیست تا شماره تماس واتساپ خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.