440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

پروژه ویلای Marina Key در منطقه (بیلیک دوزو Beylikduzu)

TL 3.500.000
علاقه مندی

توضیحات

خلاصه :

خانه هایی لوکس در کنار مارینا غربی با چشم انداز کامل رو به دریا و 0٪  بهره در هنگام پرداخت به مدت 2 سال برای سرمایه گذاری در استانبول.

 

(ترکی بست هوم Turkey Best Home ) بسیار مفتخر است که این ویلاهای تازه تکمیل شده رو به دریا را در استانبول برای فروش ارائه می دهد، واقع در ضلع اروپایی شهر در حومه مدرن  (بیلیک دوزو  Beylikduzu)، واقع در غرب دریاچه  (‌کوچک چکمجه Kucukcekmece) که بسیار نزدیک به بازار غربی (مارینا Marina ) است.

(بیلیک دوزو  Beylikduzu)، مانند بسیاری دیگر از مناطق استانبول، طی سالهای اخیر تحت یک برنامه بازسازی گسترده با حمایت دولت ترکیه برای آوردن حومه به دنیای مدرن با توسعه برخی مجتمع های مسکونی خارق العاده، مراکز خرید، مدارس، بیمارستان و موارد دیگر قرار گرفته است.

با گسترش شبکه حمل و نقل عمومی در استانبول، مناطق بیشتری به راحتی در دسترس مرکز شهر قرار گرفته اند که سیستم مترو اکنون به مناطق بیشتری از این شهر گسترده و پرجنب و جوش رسیده است و با ایجاد تغییرات زیادی در استانبول، (بیلیک دوزو  Beylikduzu)، در حال حاضر یک مکان مرکزی درخشان است که  فرودگاه جدید شهر در حدود 45 دقیقه و مرکز شهر در کمتر از 40 دقیقه قابل دسترس است.

برخی از خانه ها در این منطقه تازه توسعه یافته از شهر دارای موقعیت های شگفت انگیز جلوی دریا و مناظر خیره کننده  هستند زیرا مناطق جنوبی در خط ساحلی (مرمره Marmara ) واقع شده اند.

 

جزئیات مکان

 

این مجموعه جدید ساحلی از ویلا های لوکس برای فروش در  (بیلیک دوزو  Beylikduzu) همسایه ای نزدیک به غرب مارینا است، فقط 3 دقیقه با یک پیاده روی می توانید رستوران ها و کافه های بی نظیر، مرکز آبگرم و زیبایی، باشگاه قایقرانی و ساحل را پیدا کنید، این منطقه تعدادی فروشگاه، سوپرمارکت، سایر رستوران های ساحلی و غیره را در اختیار شما قرار می دهد که همه در مسافت یک پیاده روی سبک قرار دارند، یا اینکه می توانید در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه به چندین مرکز خرید، بیمارستان و دانشگاه در این شهر برسید.

 

امکانات محلی دیگری که شامل مدارس و کالج ها هستند تنها چند دقیقه با ماشین فاصله دارند، در حالی که می توانید در 10 دقیقه به بزرگراه E 5 و خط مترو- اتوبوس، در 20 دقیقه به اتوبان TEM و همچنین به نزدیکترین ایستگاه مترو در 15 دقیقه برسید، و همه دسترسی را به مناطق دیگر شهر برایتان میسر میکنند، میتوانید در کمتر از یک ساعت به فرودگاه برسید،رسیدن به  مرکز شهر و جاذبه ها فقط در یک ساعت طول می کشد و حتی می توانید در حدود 20 تا 25 دقیقه به دو دریاچه برسید .

مجموعه حاضر با دیوارهای ایمن و دروازه دار؛ میزبان 57 خانه لوکس هوشمند، ترکیبی از آپارتمان ها، ویلاهای نیمه مستقل و مستقل است که توسط یک سازنده مشهور املاک استانبول ساخته شده و با استاندارد عالی و تضمین شده و همچنین با تمام مقررات ساخت و ساز دولت های ترکیه در مورد زلزله چک شده است. ایمنی در برابر آتش و گاز به همراه تمام خانه هایی که برای گرما و صدا عایق بندی شده اند.

تمام بلوک های آپارتمانی و ویلا در مناطقِ باغی خصوصی ؛که به تازگی با چمنزارها و گیاهان و درختچه های مختلف محوطه سازی شده اند، در زمینی شیب دار به مساحت 23000 متر مربع ساخته شده اند. از جمله دیگر امکانات رفاهی:

 

یک استخر شنای بینهایت بزرگ عمومی

استخر کودکان

تراسهای آفتاب گیر فراوان

منطقه بازی کودکان

یک مرکز تناسب اندام مجهز

پشتیبانی از ژنراتور برق

تلویزیون ماهواره ای مرکزی

پارکینگ خصوصی در محل

 

همچنین به طور کامل توسط یک سیستم دوربین و خدمات امنیتی شبانه روزی برای آرامش خاطر و ایمنی شما محافظت می شود.

 

آپارتمان ویلا با کلید در دسترس و قیمت ها:

ویلاهای 5 خوابه 20648000 لیر
ویلاهای 5 خوابه 27115000 لیر
ویلاهای 5 خوابه 56767000 لیر

 

گزینه های پرداخت

 

علیرغم تکمیل شدن خانه های آماده و کلیددار، سازنده هنوز در ازای قیمت های فوق 8٪ تخفیف به خریداران نقدی ارائه می دهد یا شما می توانید 40٪ اکنون پرداخت کنید و 60٪ باقی مانده را با 24 ماه پرداخت مساوی با نرخ بدون بهره پرداخت کنید.

 

جزئیات طراحی ویلا 5 تخته نیمه مستقل

 

ویلا های نیمه مستقل ساخته شده در 4 طبقه میباشند، در طبقه همکف ، یک درب فلزی رو به عقب برو به راهرویی باز با کفپوش  ورقه ای سبک ؛  نورپردازی مدرن و شیک، یک راهرو کوتاه نیز در کنار آن تعبیه شده که باعث ایجاد یک سرویس بهداشتی مهمان شده است، و مستقیماً به یک اتاق بزرگ و ناهار خوری با نورپردازی مدرن تر منتهی می شود. نور طبیعی زیادی از طریق پنجره های جانبی و درهای پاسیو به یک بالکن جلو باز وارد می شود. از راهرو، یک در به یک آشپزخانه بسته با کاشی کف سنگ مرمر ، کاملاً مجهز و مدرن با طیف وسیعی از واحدهایی بارنگ سفید میرسد.

 

پله ها به پشت سالن  غذاخوری با یک راهرو باز به سطح پایین باغ منتهی می شوند که میزبان یک درب به یک اتاق فنی / تاسیساتی است، یک درب به یک اتاق خواب  ، مناسب برای اتاق مستخدمان و یک درب باز که به یک منطقه با فضای باز ؛ باز می شود که دارای یک آشپزخانه است، بنابراین یک اتاق نشیمن دومی  هست که از طریق درهای پاسیو به باغ های خصوصی باز می شود، و این در حالی است که در خارج از راهرو ؛ بالاخره درب نهایی به یک حمام بزرگ جکوزی با یک اتاق سونا متصل می شود.

 

برای دسترسی به 3 اتاق خواب بعدی، به طبقه اول باید رفت ، یک اتاق خواب بزرگ دارای  دوش حمام کاملاً کاشی کاری شده، یک بالکن فرانسوی با دید دریا و گسترده.

 

مجاور اتاق خواب اصلی بالکن دار با منظره دریا، یک اتاق دو نفره بزرگ است که دارای یک دوش مشترک با طبقه اول و اتاق خواب 4 است، یک اتاق دونفره در عقب با یک بالکن اختصاصی  در قسمت عقب و رو به منظره ای سرسبز.

تا طبقه آخر، قسمتی از فضای سقف با سقف های شیب دار و پنجره های بزرگتر آراسته شده ، در اینجا اتاق خواب 5، یک اتاق خواب دو نفره بسیار بزرگ با دید کامل دریا و غروب خورشید از طریق پنجره ها را خواهید دید.

مجهز شده به  سیستم گرمایش مرکزی، گازطبیعی ، واحدهای تهویه مطبوع در همه اتاق ها،  وسایل آشپزخانه ،فر، اجاق گاز و فن همراه با سیستم های هوشمنداست .

به طور کلی این ویلاهای با کیفیتِ جلوی دریا برای فروش در استانبول همه نوع مورد قابل پسندی را در خودشان دارند ، مناسب برای تفریح ​​یا تجارت، ایده آل و مناسب برای زندگی دائمی یا یک انتخاب عالی به عنوان سرمایه گذاری در مرکز شهر استانبول، نزدیک به مجموعه وسیعی از امکانات محلی از جمله جاذبه های معروف، دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه همراه با مناظر خیره کننده.

برای جزئیات بیشتر با  (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) تماس بگیرید .تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند، به شما در کل مراحل خرید ملک در ترکیه کمک می کنند و در هنگام خرید مبلمان خانه جدید خود در استانبول در دسترس هستند.

 

خلاصه لوکیشن و فاصله ها :

 

(بیلیک دوزو  Beylikduzu)در ساحل دریای مرمره در سمت اروپایی استانبول، تقریباً 22 کیلومتری غرب فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول مستقر است.

یک منطقه مسکونی بسیار محبوب که طی سالهای اخیر یک برنامه بزرگ بازسازی را پشت سر گذاشته است و این منطقه را از یک محله فقیر نشین به یک حومه بزرگ منتقل کرده است.

به دلیل ارتباطات درخشان در مرکز شهر و تعداد زیادی از امکانات آموزشی و موسسات پزشکی در منطقه، از جمله مهد کودک ها گرفته تا دانشگاه ها، مورد توجه خانواده ها، نیروی کار جوان شهر و دانشجویان است.

 

فاصله ها

فاصله تا شهر: 40 کیلومتر تاکسیم

فاصله تا ساحل: خط ساحلی دریا

فاصله تا فرودگاه : 54 کیلومتر

 

 

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905072182020

 

دیگر ملک های منطقه بیلکدوزو

معرفی فرصت استثنایی سرمایه گذاری در قلب استا...

TL 160.000.000
دفتر کاری شیک و مدرن در زرلو سنتر، بشیکتاش. این دفتر کار با مساحت 491 متر مربع به همراه تر ...

برج امپایر استانبول (Empire Istanbul)

TL 6.500.000
معرفی امکانات برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) ...

پروژه یالچین تپه رزیدنس

TL 882.000
امکانات رفاهی یالچین تپه رزیدنس توضیحات ملک زندگی در یالچین تپه رزیدنس می تواند منحصر به ف ...

هتل واندا ویستا (Wanda Vista)

TL 5.116.500
معرفی هتل واندا ویستا (Wanda Vista) جهت رزرو اقامت هتل واندا ویستا (Wanda Vista) استانبول ...

آخرین ملک های استانبول

فروش املاک پروژه Elite Life Residence

TL 5.075.000
فروش املاک پروژه Elite Life Residence دلایل زیادی وجود دارد که امروزه خرید ملک در ترکیه از ...

آپارتمان های Arena Nuans چهره ای جدید از زند...

TL 1.025.100
آپارتمان های Arena Nuans چهره ای جدید از زندگی لوکس در استانبول برای آن هایی که به دنبال ز ...

پروژه وست ساید West Side

TL 941.953
پر فروش ترین و جدید ترین پروژه های سمت غرب استانبول آیا تا به حال در مورد سمت غرب استانبول ...

فروش آپارتمان های لوکس با ویوی دریا در Beyli...

TL 829.000
آپارتمان لوکس در استانبول برای فروش در نزدیکی دریا در Beylikduzuبیلیکدوزو ؛ پروژه ای مقرون ...

خرید ملک دو خوابه در پروژه باباجان پریمیوم B...

TL 2.111.000
املاک ارزان قیمت استانبول برای فروش، در بیلیکدوزو Beylikdüzü. نزدیک به فرودگاه آتاتورک است ...

خرید ملک در پروژه دمیر کانتری بیلیکدوزو Demi...

TL 1.323.000
آپارتمان لوکس مقرون به صرفه برای فروش در استانبول. نزدیک به مارینا غربی با ایده آبگرم. سرم ...

آپارتمانهای استانبول در بیلیکدوزو Beylikduzu...

TL 1.085.000
آپارتمانهای فروشی در استانبول با نمای طبیعی. خانه های هوشمند مدرن در بیلیکدوزو Beylikduzu ...

خرید آپارتمان در پروژه ویرا استانبول Vira Is...

TL 3.712.500
آپارتمانهای لوکس مقرون به صرفه برای فروش در منطقه بیلیکدوزو Beylikduzu استانبول. در یک مجم ...

ویلا های لوکس ساحلی در استانبول با دید دریا ...

TL 4.200.000
ویلاهای لوکس کنار دریا در استانبول برای فروش. کلید آماده در بیلیکدوزو Beylikduzu با چشم ان ...

خرید ملک در کریستال رزیدانس بیلکدوزو Kristal...

TL 1.479.000
آپارتمانهای فروشی در استانبول با منظره دریا و دریاچه با طراحی به صورت دفتر خانه. خانه های ...

آخرین مقالات

user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در ذکریاکوی استانبول

آوریل 19, 2024
در این بخش، با شما درباره خرید ویلا در منطقه ذکریاکوی استانبول صحبت خواهیم کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مناطق جزیره استانبول است و ویلاهای لوکس با مناظر دیدنی دریا در آن وجود دارد. با استفاده از خ ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
user image

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوای دلنشین و امکانات فراوان، آلانیا به عنوان جنگل و زیتون‌های درختان مارماریس و همچنین ...
ادامه مطلب
بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب
شیشلی استانبول هتل خیابان شیشلی استانبول هتلهای شیشلی استانبول دانشگاه شیشلی استانبول بیمارستان شیشلی استانبول رستوران شیشلی استانبول موقعیت شیشلی استانبول رادیسون شیشلی استانبول شیشلی استانبول کجاست شیشلی ترکیه استانبول هتل شیشلی استایل استانبول شیشلی کدام منطقه استانبول است بازار شیشلی استانبول منطقه شیشلی استانبول ترکیه هتل شیشلی استانبول ترکیه شیشلی در استانبول خیابان شیشلی در استانبول هتل شیشلی در استانبول موقعیت شیشلی در استانبول مرکز خرید شیشلی در استانبول هتل مارمارا شیشلی در استانبول هتل اینساید شیشلی در استانبول ترکیه هتل د مارمارا شیشلی استانبول اجاره خانه در شیشلی استانبول سالانه منطقه شیشلی شهر استانبول منطقه شیشلی استانبول هتل مارمارا شیشلی استانبول نظرات هتل در شیشلی استانبول محله ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی استانبول منطقه ی شیشلی در استانبول قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول

قیمت خرید ملک در شیشلی استانبول و موقعیت منط...

دسامبر 14, 2021
اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید در ابتدا بهتر است با شرایط مناطق مختلف استانبول آشنا شوید و پس از تحقیقات کام ...
ادامه مطلب
فاتح استانبول کیست مسجد فاتح استانبول بازار فاتح استانبول هتل فاتح استانبول دانشگاه فاتیح استانبول سریال فاتح استانبول صرافي فاتح استانبول محمد فاتح استانبول فاتح استانبول کجاست پل فاتح سلطان استانبول استادیوم فاتح تریم استانبول خیابان فاتح استانبول فاتح در استانبول مسجد فاتح در استانبول هتل فاتح در استانبول سلطان فاتح استانبول منطقه فاتح استانبول هتل در فاتح استانبول فاتح هتل استانبول هتل های فاتح استانبول محله ی فاتح استانبول قیمت خرید ملک در فاتح استانبول

از قیمت خرید ملک در فاتیح استانبول چه می دان...

دسامبر 12, 2021
استانبول از بزرگترین شهرهای ترکیه و همچنین از بزرگترین مراکز گردشگری سراسر جهان است که نیمی از آن آسیایی و نیم دیگر ...
ادامه مطلب
بازار عمرانیه استانبول پروژه قیمت خرید ملک در عمرانیه استانبولعمرانیه استانبول بیمارستان عمرانیه استانبول نقشه عمرانیه استانبول مركز خريد عمرانيه استانبول محله های عمرانیه استانبول خیابان عمرانیه استانبول عمرانیه در استانبول محله عمرانیه استانبول محله ی عمرانیه استانبول

چرا خرید ملک در عمرانیه بهترین انتخاب برای ش...

دسامبر 12, 2021
عمرانیه چهارمین ناحیه پر جمعیت در استانبول است و بزرگترین ناحیه در قسمت آسیایی استانبول به حساب می آید. این ناحیه ب ...
ادامه مطلب
نقشه کارتال استانبول پروژه کارتال استانبول هتل کارتال استانبول برج کارتال استانبول ایکیا کارتال استانبول محل کارتال استانبول زندگی در کارتال استانبول قارتال در ترکی استانبولی کارتال استانبول کجاست منطقه کارتال استانبول ترکیه خیابان کارتال استانبول کارتال در استانبول منطقه کارتال استانبول منطقه ی کارتال استانبول از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول

آگاهی از قیمت خرید ملک در کارتال استانبول نا...

دسامبر 6, 2021
این ناحیه در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و در ساحل دریای مرمره واقع گردیده است. این منطقه با جمعیت 500 هزارنفری ...
ادامه مطلب
شماره فایل : 25556
قیمت: TL 3.500.000
اتاق ها: 3
Other Features
استخر
باشگاه ورزشی
خشکشویی
دوربین مدار بسته
دید دریا
رستوران
زمین بازی کودکان
زمین فوتبال
نگهبانی

تماس با من

تماس واتساپ

املاک های مشابه

ویلا های جدید دنیز استانبول در بیلیکدوزو Bey...

TL 6.887.000
ویلا های لوکس و تفریحی مارینا برای فروش در استانبول. با امکان پیاده روی تا غرب مارینا و ام ...

ویلاهای لوکس دنیز یلدیز در استانبول منطقه بی...

TL 5.925.000
ویلایی با منظره دریا بصورت پانوراما در استانبول برای فروش. خانه هایی لوکس  وکلیددار و آماد ...

ویلا های لوکس ساحلی در استانبول با دید دریا ...

TL 4.200.000
ویلاهای لوکس کنار دریا در استانبول برای فروش. کلید آماده در بیلیکدوزو Beylikduzu با چشم ان ...

مقایسه لیست

Negin Beizaei

به مشاوره احتیاج دارید؟

کافیست تا شماره تماس واتساپ خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.