440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

ویلا های لوکس ساحلی در استانبول با دید دریا در بیلیکدوزو Beylikduzu

TL 4.200.000
علاقه مندی

توضیحات

ویلاهای لوکس کنار دریا در استانبول برای فروش. کلید آماده در بیلیکدوزو Beylikduzu با چشم انداز دریا به صورت پانوراما با امکانات رفاهی در خود مجموعه . ایده آل سرمایه گذاری در استانبول.

تیم ما در (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) بسیار مفتخر است از ارائه این ملک خصوصی جدید ویلاهای لوکس ساحلی در استانبول برای فروش، واقع در نزدیکی خط ساحلی دریای مرمره در بیلیکدوزو Beylikduzu در فاصله کمی از غرب مارینا غربی.

منطقه Beylikduzu بیلیکدوزو بین دریاچه های کوچوک چکمجه Kucukcekmece و بویوک چکمجه Buyukcekmece واقع شده است ، یکی از مناطق جدید در حال توسعه شهری که در حال حاضر یک مکان محبوب برای زندگی در طول سال و سرمایه گذاری با ارتباطات عالی شهرستان از طریق بزرگراه E 5 و خط متروبوس به شمال و امکانات محلی فوق العاده با مراکز خرید بزرگ، بیمارستان ها و بسیاری از آموزش ها ثابت شده است امکانات موجود در منطقه، همراه با مارینا غربی که نوعی از سبک زندگی منحصر به فرد را ارائه می دهد.

با گسترش شبکه حمل و نقل عمومی در استانبول ، با سیستم مترو که اکنون به بسیاری از مناطق این شهر پر جنب و جوش رسیده است، مناطق بیشتری به راحتی در دسترس مرکز شهر قرار گرفته است و با ایجاد تغییرات زیادی در استانبول، Beylikduzu بیلیکدوزو یک مکان مرکزی درخشان دارد که نزدیک به نقطه شروع برنامه ریزی شده کانال جدید استانبول قرار گرفته است که قرار است  دومین بسفر شهر باشد و در نتیجه به یک منطقه نسبتاً معتبر دیگر شهر تبدیل شود.

موقعیت و جزئیات املاک:

این املاک خصوصی در Beylikduzu بیلیکدوزو با منظره دریا به تازگی تکمیل شده است که در نزدیکی خط ساحلی دریای مرمره واقع شده است، 3 دقیقه رانندگی کوتاه با خط متروبوس ، 4 دقیقه غرب مارینا و حدود 12 دقیقه جنوب بزرگراه E 5، دریاچه بویوک چکمجه Buyukcekmece و اسکله اتوبوس دریایی به سمت شمال غربی در 20 دقیقه قابل دسترسی است و رانندگی مشابه در شرق به سمت  دریاچه کوچوک چکمجه Kucukcekmece  میرود که ، بخشی از کانال جدیدی است که به بالای دریای سیاه می رود.

در فاصله 8 تا  20 دقیقه رانندگی می توانید به بیمارستان های خصوصی و دولتی، چندین دانشگاه عالی، مراکز خرید بزرگ با سینما و سالن های بولینگ و غیره، مرکز نمایشگاه Tuyap و غیره دسترسی پیدا کنید در حالی که بزرگراه دسترسی به تمام مناطق شهر را در مدت زمان بیش از 40 دقیقه ، فراهم می کند و فرودگاه بین المللی جدید در کمتر از 1 ساعت قابل دسترسی است ، در حالی که منطقه محلی خدمات محلی اتوبوس، پارک ها، مغازه ها، سوپرمارکت ها و رستوران ها و غیره را فراهم می کند ، بیشتر آنها فقط با یک پیاده روی کوتاه فاصله دارند.

 

این ملک خصوصی در مجموع دارای 26 ویلا لوکس و بسیار بزرگ است که در زمینی شیب دار ساخته شده است، 14 ویلا 6 اتاق خواب اختصاصی با استخر شنا و باغچه های خصوصی و 12 ویلا 5 خوابه دارای باغ خصوصی و استفاده از دو استخر شنای مشترک بزرگ، با باغ های زیبا و منظره زیبا و رو به دریا برای لذت بردن از مناظر جالب.

همچنین با این املاک، 5 واحد تجاری پیدا خواهید کرد که خرید و صرف غذا را بدون خروج از ملک امکان پذیر کرده اند ، یک منطقه بازی کودکان، باربیکیو و محل پیک نیک و یک ژنراتور پشتیبان ارائه می دهند، همه با کیفیت بسیار بالا ساخته شده و از تمام مقررات ساختمان دولت برخوردار هستند. و تحت پوشش و امنیت 24/7 قرار دارد.

 

گزینه های موجود برای قیمت های فروش:

 

ویلا 5 اتاق خواب پیوندی 420 مترمربعی با قیمت 560،000 USD تا 660،000 USD (4 نیمه جدا)

ویلا 6 اتاق خواب 2 اتاق نشیمن جداگانه 502 متر مربع با قیمت 790،000 USD

 

شرایط پرداخت:

 

برای خریدارانی که تمام قیمت ها را به صورت نقدی پرداخت می کنند، از 3٪ تخفیف بهره مند خواهید شد در حالی که می توانید گزینه های پرداخت بدون بهره با 60٪ پیش پرداخت و به دنبال آن 12 اقساط ماهانه برای 40٪ باقیمانده را انتخاب کنید.

 

چیدمان ویلا:

 

منطقه 5 خوابه ویلایی واقع در پشت املاک، دو بلوک شش تایی در دو سطح ، همه با دسترسی از ورودی دروازه ای که امکان ورود به یک گاراژ پارکینگ ایمن با 4 فضای مشخص را برای هر خانه فراهم می کند، هر کدام مستقیماً در زیر هر ملک واقع شده و سپس از یک در قفل شده که به سطح زیرزمین ویلا باز می شود، و ورود را ممکن میسازد.

 

بیش از چهار طبقه با آسانسور و پله برای دسترسی به همه خانه ساخته شده است، طبقه زیرزمین یک اتاق خواب را ارائه میدهد ، یک اتاق بزرگ دو نفره که دارای یک اتاق دوش حمام کاملاً کاشی کاری شده است، ایده آل برای اتاق خدمتکاران .

در سطح باغ که از طریق درب امنیتی فولادی نیز امکان پذیر است، در اینجا یک راهرو باز مرکزی دارید که دسترسی به آشپزخانه / غذاخوری مدرن کاملاً مجهز به عقب با کف پوش کاشی کاری شده با سنگ مرمر و طیف وسیعی از واحدهای سفید تمیز با روکش های ساج، سطوح کاری گرانیت سبک و ترکیبی از پشت پرده های کاشی کاری شده آسمانی و آبی اقیانوسی ، از طریق یک پنجره بزرگ و مجموعه ای از درب های پاسیو که به باغ های کناری برای صرف غذا در یونان باز می شود، منظره ای از باغ را ارائه می دهد.

در طرف دیگر، یک درب باز و وسیع به یک سالن وسیع و غذاخوری با منظره دریا منتهی می شود که با سنگ ورقه ای گرمتر چیده شده است، در حالی که یک دیوار جلویی کامل از پنجره های سقف و درها به باغ ها با دسترسی به استخر مشترک باز می شود.

این طبقه همچنین یک اتاق دوش مناسب مهمان و یک انبار بزرگ ارائه می دهد.

به طبقه اول بروید ؛  به 3 اتاق خواب بعدی دسترسی دارید ، یک اتاق مستر بزرگ در جلو با پنجره پانوراما رو به منظره دریا، یک اتاق دونفره کوچکتر با استفاده از یک اتاق دوش خانوادگی جداگانه و اتاق خواب 4 در عقب یک اتاق دو نفره قابل توجه با پنجره بزرگ باغ است، در حالی که در در این طبقه، شما همچنین یک اتاق ابزار بزرگ نیز دارید.

به طبقه آخر بروید و اتاق خواب 5 را پیدا می کنید، یک اتاق خواب دو نفره بزرگ با استفاده از یک اتاق دوش خانوادگی جداگانه ، در حالی که دسترسی به یک تراس بام شخصی بزرگ با مناظر پانوراما در سراسر دریای مرمره را خواهید دید ، این یک سالن استراحت دوم عالی برای سرگرمی هنگام غروب خورشید است.

تمام ویلا ها کاملاً آماده هستند و به بازار املاک و مستغلات استانبول ارائه می شود که مبله نشده است. قیمت ها شامل سیستم گرمایش مرکزی گاز، سیستم های خانه هوشمند، همه اتاق ها دارای نورپردازی مدرن هستند و زیرساخت های واحدهای تهویه مطبوع در همه اتاق ها مهیا است ، در حالی که آشپزخانه ها با یک  اجاق گاز ، هود و فن استخراج تدارک دیده شده اند .

به طور کلی این ویلاهای با کیفیتِ جلوی دریا برای فروش در استانبول همه نوع موردِ قابل پسندی را در خودشان دارند ، مناسب برای تفریح ​​یا تجارت، ایده آل و مناسب برای زندگی دائمی یا یک انتخاب عالی به عنوان سرمایه گذاری در مرکز شهر استانبول، نزدیک به مجموعه وسیعی از امکانات محلی از جمله جاذبه های معروف، دسترسی آسان به تمام مناطق شهر و فرودگاه همراه با مناظر خیره کننده.

 

برای جزئیات بیشتر با (ترکی بست هوم Turkey Best Home ) تماس بگیرید .تیم اختصاصی ما از مشاوران املاک استانبول به تمام سوالات شما در مورد املاک و مستغلات استانبول پاسخ می دهند، به شما در کل مراحل خرید ملک در ترکیه کمک می کنند و در هنگام خرید مبلمان خانه جدید خود در استانبول در دسترس هستند.

 

خلاصه لوکیشن و فاصله ها :

بیلیکدوزو Beylikduzu در ساحل دریای مرمره در سمت اروپایی استانبول نشسته است که بین دو دریاچه کوچوک چکمجه Kucukcekmece و بویوک چکمجه Buyukcekmece واقع شده است

یک منطقه مسکونی بسیار محبوب که طی سال های اخیر یک برنامه بزرگ بازسازی را پشت سر گذاشته است و این منطقه را از یک محله فقیر نشین به یک حومه از این شهر عظیم الجثه منتقل می کند. محبوب بین خانواده ها، نیروی کار جوان شهر و دانش آموزان ، به دلیل اتصالات درخشان با مرکز استانبول و تعداد زیادی از امکانات آموزشی و موسسات پزشکی در منطقه، از کودکستان ها تا دانشگاه ها، همراه با چندین مرکز خرید.

 

فاصله ها:

فاصله تا شهر: 43 کیلومتر تاکسیم

فاصله تا ساحل: 200 متر

فاصله تا فرودگاه: فرودگاه جدید 57 کیلومتری

 

 

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905072182020

آخرین ملک های استانبول

پروژه اوتو آتاشهیر (Otto Ataşehir Project)

TL 14.500.000
اوتو آتا شهیر (Otto Ataşehir Project)، یک مجموعه مسکونی لوکس واقع در آتاشهیر استانبول است. ...

معرفی فرصت استثنایی سرمایه گذاری در قلب استا...

TL 160.000.000
دفتر کاری شیک و مدرن در زرلو سنتر، بشیکتاش. این دفتر کار با مساحت 491 متر مربع به همراه تر ...

برج امپایر استانبول (Empire Istanbul)

TL 6.500.000
معرفی امکانات برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) ...

پروژه یالچین تپه رزیدنس

TL 882.000
امکانات رفاهی یالچین تپه رزیدنس توضیحات ملک زندگی در یالچین تپه رزیدنس می تواند منحصر به ف ...

هتل واندا ویستا (Wanda Vista)

TL 5.116.500
معرفی هتل واندا ویستا (Wanda Vista) جهت رزرو اقامت هتل واندا ویستا (Wanda Vista) استانبول ...

هتل 4 ستاره G Rotana استانبول

TL 5.751.950
معرفی هتل 4 ستاره G Rotana استانبول و امکانات آن  هتل 4 ستاره G Rotana در بخش اروپایی استا ...

موقعیت بی نظیر مجتمع مسکونی پارک 34

TL 2.250.000
جدیدترین مجتمع های مسکونی استانبول پروژه احداث مجتمع مسکونی پارک 34 در کارتال استانبول توس ...

معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) جهت...

TL 1.799.620
معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) در منطقه آوجیل ...

معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت جهت خرید

TL 1.465.893
معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت به مساحت 36000 متر مربع در م ...

پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes است...

TL 1.544.000
پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes  استانبول استانبول با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر، ...

فروش املاک پروژه Elite Life Residence

TL 5.075.000
فروش املاک پروژه Elite Life Residence دلایل زیادی وجود دارد که امروزه خرید ملک در ترکیه از ...

معرفی عمارت های الماس استانبول (Elmas Istanb...

TL 1.651.550
معرفی عمارت های الماس استانبول (Elmas Istanbul) جهت خرید ملک عمارت های الماس استانبول (Elm ...

پروژه Rose Marine Butik

TL 5.880.000
درباره بوتیک رز مارین بوتیک رز مارین همیشه کنار شماست تا بتواند در شرایط سخت شما را همراهی ...

Genyap Link پروژه گنیاپ لینک

TL 4.828.500
معرفی گیناپ لینک امروزه گیناپ لینک توانایی و آمادگی این را دارد که در پروژه های ساختمانی ا ...

پروژه Dunya Sehir

TL 1.479.000
در پروژه مسکونی Dunya şehir همه استانبول زیر پای شماست زندگی در بلندترین تپه استانبول و رو ...

آخرین مقالات

خرید ملک و اقامت در یونان

مزایای سرمایه‌گذاری در بازار املاک یونان

می 1, 2024
آیا می‌دانستید که بازار املاک یونان یکی از پر رونق‌ترین بازارهای خرید و فروش ملک در اروپا است؟ بر اساس آمار، اقتصاد ...
ادامه مطلب
خرید ملک در دوبی اقامت دوبی

چرا دوبی مقصدی محبوب برای خریداران خارجی است...

می 1, 2024
آیا می‌دانستید که دوبی، یکی از مقاصد برجسته در جهان برای خریداران خارجی است؟ بله، با اینکه دوبی یک شهر کوچک با جمعی ...
ادامه مطلب
خرید ملک و شهروندی ترکیه و استانبول

چگونه ملکی در استانبول بخریم و اقامت بگیریم؟

آوریل 29, 2024
آیا می‌دانستید استانبول به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری پرطرفدار جهان، همچنان جذابیت خود را برای سرمایه‌گذاران حفظ ...
ادامه مطلب
قیمت آپارتمان درکائیتحانه استانبول 2024

قیمت آپارتمان در کائیتحانه استانبول 2024 | ر...

آوریل 26, 2024
شما می‌دانستید که به تنهایی در سال 2024، طبق آمار رسمی، قیمت آپارتمان‌ها در منطقه استانبول به رقمی برابر با ۳۸۵ میل ...
ادامه مطلب
قیمت آپارتمان در پندیک استانبول 2024

راهنمای قیمت آپارتمان در پندیک استانبول 2024

آوریل 25, 2024
آیا می‌دانستید قیمت مسکن در ترکیه به شدت در حال افزایش است؟ در سال 2023، بازار مسکن در استانبول با رشدی قابل توجه ر ...
ادامه مطلب
قیمت ملک در ماسلاک استانبول

قیمت ملک در ماسلاک استانبول – راهنمای ...

آوریل 24, 2024
آیا می‌دانستید که در یک سال اخیر، قیمت ملک در ماسلاک استانبول به طور متوسط بیش از 20 درصد افزایش یافته است؟ این آما ...
ادامه مطلب
قیمت آپارتمان در کارتال استانبول 2024

قیمت روز آپارتمان در کارتال استانبول 2024

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که قیمت آپارتمان‌ها در کارتال استانبول در سال 2023 به طور متوسط 25 درصد افزایش یافت؟ این عدد نشان‌ده ...
ادامه مطلب
مقایسه خرید ملک در استانبل و دوبی

مقایسه خرید ملک در استانبول و دوبی

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که بین استانبول و دوبی دو بازار ملک بزرگ و رقابتی وجود دارد؟ این دو شهر، با جاذبه‌های خاص خود و قدرت ...
ادامه مطلب
معایب خرید ملک در ترکیه

معایب خرید ملک در ترکیه – آنچه باید دا...

آوریل 22, 2024
آیا می‌دانستید که خرید ملک در ترکیه ممکن است با مشکلاتی برای شما همراه باشد؟ این حقیقت شاید برای بسیاری غافلگیر کنن ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوا ...
ادامه مطلب
521

 

شماره فایل : 36992
قیمت: TL 4.200.000

املاک های مشابه

ویلاهای لوکس دنیز یلدیز در استانبول منطقه بی...

TL 5.925.000
ویلایی با منظره دریا بصورت پانوراما در استانبول برای فروش. خانه هایی لوکس  وکلیددار و آماد ...

پروژه ویلای Marina Key در منطقه (بیلیک دوزو...

TL 3.500.000
خلاصه : خانه هایی لوکس در کنار مارینا غربی با چشم انداز کامل رو به دریا و 0٪  بهره در هنگا ...

ویلا های جدید دنیز استانبول در بیلیکدوزو Bey...

TL 6.887.000
ویلا های لوکس و تفریحی مارینا برای فروش در استانبول. با امکان پیاده روی تا غرب مارینا و ام ...

مقایسه لیست