440 1900 555 90 +

ساعت کاری از 9 صبح تا 8 شب

نتایج جستجوی شما

معرفی محله ایوب سلطان استانبول

ارسال شده توسط Admin روشن مارس 5, 2021
3 دیدگاه

محله ایوب سلطان استانبول (Istanbul Eyüp Sultan) که در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار دارد در سال 1936 تاسیس شده و اکنون دارای 28 محله می­باشد. ممکن است در ذهن شما این سوال ایجاد شود که علت نام­گذاری این محل به ایوب سلطان چیست؟ این محله تاریخچه جالبی دارد و هر فردی که وارد این منطقه می­گردد دوست دارد راجب آن بداند. برای آشنایی با این محله از گذشته تا به امروز با ما همراه باشید. این منطقه با توجه به اینکه کارخانه­های بسیاری از قرن 18 میلادی در آنجا دیده می­شود، از لحاظ صنعتی برای استانبول اهمیت ویژه­ای دارد.

منطقه ایوب سلطان استانبول مسجد سلطان ایوب استانبول مسجد ایوب سلطان در استانبول

محله ایوب سلطان استانبول

وجود مقبره ایوب سلطان در این منطقه و داستان رمزآمیز آن موجب گشته توریست­ ها با سفر به استانبول سری نیز به محله ایوب بزنند. این محله در استانبول از آب­و­هوای عالی برخوردار است و به دلیل تراکم و وسعت این منطقه جمعیت زیادی نیز دارد. در رابطه با جاذبه­ های گردشگری محله ایوب باید بگوییم که مسجد ایوب سلطان، شهربازی ایسفانبول و موزه­ها و پارک­های طبیعی بسیاری در این منطقه وجود دارد و هرساله بازدیدکننده­های بسیاری را به خود جذب می­نماید. مهم­ترین دانشگاهی که در منطقه ایوب تاسیس گشته و به آموزش دانشجویان سطح بالا می­پردازند دانشگاه (Bilgi University) است که امکانات بسیاری به دانشجویان ارائه می­دهد.

محله ایوب به پییرلوتی نیز شهرت دارد. قطعا اگر شما یک بار به استانبول سفر کرده باشید کافه­ های پییرلوتی به گوشتان خورده است که از منظره چشم­نواز و زیبایی برخوردار هستند و در استانبول شهرت بسیاری دارند. بافت این محله بیش­تر بومی بوده اما هستند مناطقی در این محله که مدرن می­باشند، مانند علی بی کوی، ییلدیزتابیا و گوک تورک که از جدیدترین منطق این ناحیه محسوب می­شوند. راستی اگر می­خواهید که از فضای دلپذیر تلاقی بسفر و خلیج شاخ طلایی لذت ببرید و خاطره خوشی در این محله برای خود رقم بزنید به بالای تپه­ای که در کنار مزار ایوب سلطان قرار دارد بروید.

منطقه ایوب سلطان استانبول مسجد سلطان ایوب استانبول مسجد ایوب سلطان در استانبول

بازدید از محله ایوب سلطان

تاریخچه شگفت­انگیز محله ایوب سلطان استانبول

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که دوست دارید از سرگذشت جالب محله ایوب سلطان استانبول آگاه شوید در ادامه با ما همراه باشید. ایوب سلطان و یا همان ابو ایوب انصاری یکی از یاران وفادار حضرت محمد بوده که در بسیاری از جنگ­ها در رکاب پیامبر جنگیده و پیروزی­های بسیاری به دست آورده است. ایوب به عنوان شخصی که یکی از حاکمان مکه بوده است وارد استانبول گشته و همانجا نیز به شهادت می­رسد. ارتش اسلام به خواست خود ایوب مقبره او را در حوالی شاخ طلایی بنا نهادند.

مسجد ایوب سلطان که اولین مکان مذهبی در استانبول بوده است بعد از فتح این شهر به دست محمد فاتح توسط این فرد بنا شد. محمد فاتح دستور داد که مقبره ایوب سلطان را بیابند و مسجد آن را بنا کنند. با توجه به اینکه برای پادشاهان عثمانی دین اسلام اهمیت بسیاری داشت، مسجد ایوب سلطان روزبه­روز برای دولت ترکیه مهم تلقی گردیده و اکنون مسلمانان جهان برای بازدید از این مقبره به شهر استانبول و محله ایوب سلطان استانبول سفر می­کنند. بنابراین می­توان گفت این مسجد یکی از مهمترین جاذبه­ های گردشگری محله ایوب محسوب می­گردد.

منطقه ایوب سلطان استانبول مسجد سلطان ایوب استانبول مسجد ایوب سلطان در استانبول

آرامگاه ایوب انصاری

معرفی محله­ های ایوب استانبول

محله ایوب سلطان متشکل از 28 محله خوش آب و هوا به همراه مردی مهربان و خون­گرم می­باشد که ما در این مقاله به برخی از آن­ها اشاره نموده­ایم. این مناطق که در کنار کرانه­های خلیج شاخ طلایی قرار دارند از قسمت شمال با دریای سیاه و از غرب با بایرام پاشا و از شرق نیز با بی­اغلو همسایه هستند.

  •         محله  آعاجلی (AĞAÇLI MAHALLESİ)
  •         محله چیرجیر (ÇIRÇIR MAHALLESİ)
  •         محله دومجیلار (DÜĞMECİLER MAHALLESİ)
  •         محله میمار سینان (MİMAR SİNAN MAHALLESİ)
  •         محله  میتهات پاشا (MİTHATPAŞA MAHALLESİ)
  •         محله نیشانجی (NİŞANCI MAHALLESİ)
  •         محله یشیل پینار (YEŞİLPINAR MAHALLESİ)
  •         محله اودایری (ODAYERİ MAHALLESİ)

جاذبه ­های گردشگری محله ایوب سلطان استانبول

در این بخش از مقاله ما قصد داریم شما عزیزان را با مکان­های دیدنی محله ایوب آشنا سازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

1- آشنایی با مسجد ایوب سلطان Istanbul Eyüp Sultan Mosque

مسجد ایوب سلطان استانبول (Istanbul Eyüp Sultan Mosque) با توجه به تاریخ کهنی که داشته و نقطه عطفی در زمان عثمانی­ها بوده است نسبت به سایر مساجد شهر استانبول تفاوت دارد. این مسجد که در ساحل جنوبی شاخ طلایی استانبول قرار گرفته است بسیار کهن و دیرینه می­باشد. قدمت مسجد ایوب به بیش از 500 سال باز می­گردد و در خلوت­ترین نقطه محله قرار گرفته است. امروزه مسافران زیادی برای بازدید از این مسجد به محله ایوب سلطان استانبول مراجعه می­نمایند. پیشنهاد می­کنم هرگاه که به استانبول سفر کردید دیدن از این مکان تاریخی و قدیمی را فراموش نکنید که قطعا می­تواند خاطره و تجربه جدیدی را برایتان رقم بزند.

منطقه ایوب سلطان استانبول مسجد سلطان ایوب استانبول مسجد ایوب سلطان در استانبول

مسجد ایوب سلطان

1- قهوه خانه پییر لوتی

یکی دیگر از جاذبه ­های گردشگری محله ایوب که از منظره­ای عالی و دیدنی برخوردار می­باشد، قهوه خانه پییر لوتی است. از مناطق مسکونی و مهم محله ایوب می­توان به پییر لوتی اشاره کرد که با توجه به زیبایی­هایی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است. لوتی خود یک فرد مشهور رمان نویس فرانسوی بوده که تحت تاثیر فرهنگ اهالی ترکیه قرار گرفته و رمانی در رابطه با عثمانی­ها نوشته.

رمان لوتی مورد توجه افراد زیادی در ترکیه قرار گرفته و شهرت زیادی کسب نموده. لوتی همیشه به قهوه خانه­ای که بر روی تپه­ ای قرار دارد و خلیج استانبول نیز از روی آن بسیار تماشایی می­باشد، می نشسته و ساعت­های خود را در آنجا می­گذرانده است. بعدها این قهوه خانه به نام پییر لوتی شهر پیدا کرده و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است.

منطقه ایوب سلطان استانبول مسجد سلطان ایوب استانبول مسجد ایوب سلطان در استانبول

قهوه خانه پییرلوتی استانبول

مکان­های تاریخی و دیدنی محله ایوب

قطعا زمانی که به عنوان توریست وارد شهری می­شویم بازدید از اماکن تاریخی آن منطقه می­تواند برای ما جذاب باشد. هرگاه که قصد سفر به استانبول را داشته­اید دیدن این مناظر را فراموش نکنید.

  •         پارک تفریحی آیوات استانبول (Iywat Amusement Park)

پارک تفریحی آیوات یکی ازپارک­های جنگلی و طبیعی بسیار زیبای محله ایوب است که از آب و هوای دل­انگیزی برخوردار میباشد. این پارک در سال 2011 تاسیس شده و یکی از 9 پارک درون جنگل بلگراد است. پارک آیوات در محله بورگاز ایوب قرار گرفته و مکان آرامی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح است.

  •         مسجد زال پاشا استانبول (Zal Pasha Mosque)

یکی دیگر از اماکن تاریخی محله ایوب سلطان استانبول مسجد زال پاشا است که از معماری زیبا و دیدنی تشکیل شده است. قدمت این مسجد قدیمی باز می­گردد به زمان سلطان سلیمان عثمانی که به وسیله زال محمود یکی از بزرگان دربار سلطان سلیمان بنا شده است و امروزه به زال پاشا شهرت دارد. با ورود به این مجتمع شما یک مقبره، مدرسه و مسجد خواهید دید که چشمه­ای در کنار آن­ها قرار دارد و از همان زمان­ها باقی مانده است. امروزه این مسجد به یکی از مکان­های توریستی محله ایوب تبدیل شده است.

  •         مکان دیدنی و قدیمی برکه گوکتورک (Gokterk Pond)

یکی از بزرگ­ترین پارک­های طبیعت شهر استانبول که به برکه گوکتورک معروف است در محله ایوب استانبول قرار دارد. این پارک از مکان­های تفریحی توریستان است که متشکل از یک برکه بزرگ و زیبایی است که چشم­ها را به خود خیره می­کند. هرگاه به استانبول و محله ایوب سفر کردید حتما از این پارک طبیعت نیز دیدن کنید که قدمت زیادی نیز دارد. پارک گوکتورک در سال 2011 احداث گردیده و مساحتی به اندازه 56 هکتار دارد. اغلب درختانی که شما در این پارک زیبا تماشا می­کنید از نوع بلوط می­باشد.

منطقه ایوب سلطان استانبول مسجد سلطان ایوب استانبول مسجد ایوب سلطان در استانبول

برکه گوکتورک

امکانات و خرید خانه از منطقه ایوب سلطان

اگر علاقه­مند به خرید ملک در محله ایوب سلطان استانبول هستید می­توانید پروژه­های مسکونی لوکس و مدرن بسیاری را در این محله مشاهده کنید. ایوب سلطان که در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است مکانی امن و بی­نظیر برای مهاجرت و زندگی کردن می­باشد. درواقع شما در این نقطه از شهر استانبول به همه چیز دسترسی خواهید داشت. امکانات بسیاری اعم از مدارسی همچون کالج کمربورگاز اوگور (Özel Kemerburgaz Uğur Koleji )، کالج خصوصی طبیعت (Özel Doğa Koleji) و کالج خصوصی کمربند مرغ دریایی سیاه (Özel Siyah Martı Kemer Koleji) در اختیار شما قرار دارد که برای آموزش دانش آموزان از متدهای آموزشی روز دنیا استفاده می­نمایند.

وجود مراکز خرید مانند، مرکز خرید ایسفانبول، مرکز خرید اکسیس استانبول و مرکز خرید حالیچ جواهر مال موجب گشته که افراد زندگی آرامی را در این منطقه تجربه نمایند. یکی از مشهورترین دانشگاه ­هایی که در محله ایوب قرار دارد دانشگاه دانش (Bilgi University) است که تحصیل و مدرک گرفتن در دانشگاه دانش می­تواند آینده روشنی را برای فرزندان شما رقم بزند. قیمت خانه نیز در این منطقه از استانبول نسبت به سایر مکان­ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه می­باشد.

جمع ­بندی نهایی

قطعا سفر کردن به استانبول با توجه به زیبایی­ هایی که دارد می­تواند بسیار دل­نشین و خاطره انگیز باشد. محله ایوب سلطان استانبول با قدمت و تاریخچه جالبی که در خود جای داده است هرساله بازدیدکننده­ های بسیاری را از نقاط مختلف جهان در خود پذیرا است. این محله بیش­تر فضا و حال و هوایی بومی و محلی دارد و یک نقطه عطفی در زمان امپراتوری عثمانی­ها می­باشد. مهاجرت و خرید ملک در این محله می­تواند سودآوری برای شما داشته و زندگی شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنید. هرگاه به این ناحیه از استانبول سفر کردید بازدید از مسجد ایوب سلطان را فراموش نکنید که قطعا تجربه جدیدی برایتان خواهد بود.

اگر به دنبال دریافت مشاوره بابت خرید ملک در استانبول هستید با ما از طریق واتس اپ در تماس باشید 00905523082146

 

 

آخرین ملک های استانبول

پروژه اوتو آتاشهیر (Otto Ataşehir Project)

TL 14.500.000
اوتو آتا شهیر (Otto Ataşehir Project)، یک مجموعه مسکونی لوکس واقع در آتاشهیر استانبول است. ...

معرفی فرصت استثنایی سرمایه گذاری در قلب استا...

TL 160.000.000
دفتر کاری شیک و مدرن در زرلو سنتر، بشیکتاش. این دفتر کار با مساحت 491 متر مربع به همراه تر ...

برج امپایر استانبول (Empire Istanbul)

TL 6.500.000
معرفی امکانات برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) برج امپایر استانبول (Empire Istanbul) ...

پروژه یالچین تپه رزیدنس

TL 882.000
امکانات رفاهی یالچین تپه رزیدنس توضیحات ملک زندگی در یالچین تپه رزیدنس می تواند منحصر به ف ...

هتل واندا ویستا (Wanda Vista)

TL 5.116.500
معرفی هتل واندا ویستا (Wanda Vista) جهت رزرو اقامت هتل واندا ویستا (Wanda Vista) استانبول ...

هتل 4 ستاره G Rotana استانبول

TL 5.751.950
معرفی هتل 4 ستاره G Rotana استانبول و امکانات آن  هتل 4 ستاره G Rotana در بخش اروپایی استا ...

موقعیت بی نظیر مجتمع مسکونی پارک 34

TL 2.250.000
جدیدترین مجتمع های مسکونی استانبول پروژه احداث مجتمع مسکونی پارک 34 در کارتال استانبول توس ...

معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) جهت...

TL 1.799.620
معرفی پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) پروژه مجتمع مسکونی امپایر (Empire) در منطقه آوجیل ...

معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت جهت خرید

TL 1.465.893
معرفی مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت مجتمع مسکونی فلامینگو آلکنت به مساحت 36000 متر مربع در م ...

پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes است...

TL 1.544.000
پیشنهاد فروش ملک در منطقه Gunesli Homes  استانبول استانبول با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر، ...

فروش املاک پروژه Elite Life Residence

TL 5.075.000
فروش املاک پروژه Elite Life Residence دلایل زیادی وجود دارد که امروزه خرید ملک در ترکیه از ...

معرفی عمارت های الماس استانبول (Elmas Istanb...

TL 1.651.550
معرفی عمارت های الماس استانبول (Elmas Istanbul) جهت خرید ملک عمارت های الماس استانبول (Elm ...

پروژه Rose Marine Butik

TL 5.880.000
درباره بوتیک رز مارین بوتیک رز مارین همیشه کنار شماست تا بتواند در شرایط سخت شما را همراهی ...

Genyap Link پروژه گنیاپ لینک

TL 4.828.500
معرفی گیناپ لینک امروزه گیناپ لینک توانایی و آمادگی این را دارد که در پروژه های ساختمانی ا ...

پروژه Dunya Sehir

TL 1.479.000
در پروژه مسکونی Dunya şehir همه استانبول زیر پای شماست زندگی در بلندترین تپه استانبول و رو ...

 

آخرین مقالات

قیمت آپارتمان درکائیتحانه استانبول 2024

قیمت آپارتمان در کائیتحانه استانبول 2024 | ر...

آوریل 26, 2024
شما می‌دانستید که به تنهایی در سال 2024، طبق آمار رسمی، قیمت آپارتمان‌ها در منطقه استانبول به رقمی برابر با ۳۸۵ میل ...
ادامه مطلب
قیمت آپارتمان در پندیک استانبول 2024

راهنمای قیمت آپارتمان در پندیک استانبول 2024

آوریل 25, 2024
آیا می‌دانستید قیمت مسکن در ترکیه به شدت در حال افزایش است؟ در سال 2023، بازار مسکن در استانبول با رشدی قابل توجه ر ...
ادامه مطلب
قیمت ملک در ماسلاک استانبول

قیمت ملک در ماسلاک استانبول – راهنمای ...

آوریل 24, 2024
آیا می‌دانستید که در یک سال اخیر، قیمت ملک در ماسلاک استانبول به طور متوسط بیش از 20 درصد افزایش یافته است؟ این آما ...
ادامه مطلب
قیمت آپارتمان در کارتال استانبول 2024

قیمت روز آپارتمان در کارتال استانبول 2024

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که قیمت آپارتمان‌ها در کارتال استانبول در سال 2023 به طور متوسط 25 درصد افزایش یافت؟ این عدد نشان‌ده ...
ادامه مطلب
مقایسه خرید ملک در استانبل و دوبی

مقایسه خرید ملک در استانبول و دوبی

آوریل 23, 2024
آیا می‌دانستید که بین استانبول و دوبی دو بازار ملک بزرگ و رقابتی وجود دارد؟ این دو شهر، با جاذبه‌های خاص خود و قدرت ...
ادامه مطلب
معایب خرید ملک در ترکیه

معایب خرید ملک در ترکیه – آنچه باید دا...

آوریل 22, 2024
آیا می‌دانستید که خرید ملک در ترکیه ممکن است با مشکلاتی برای شما همراه باشد؟ این حقیقت شاید برای بسیاری غافلگیر کنن ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در آلانیا – انتخاب ه...

آوریل 19, 2024
آیا می‌دانستید که آلانیا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای خرید ویلا در جهان شناخته می‌شود؟ با طبیعت زیبا، هوا ...
ادامه مطلب

راهنمای خرید ویلا در ذکریاکوی استانبول

آوریل 19, 2024
در این بخش، با شما درباره خرید ویلا در منطقه ذکریاکوی استانبول صحبت خواهیم کرد. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مناطق ج ...
ادامه مطلب
بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش استانبول فوتبال بازار بشیکتاش استانبول هتل بشیکتاش استانبول اسکله بشیکتاش استانبول میدان بشیکتاش استانبول ورزشگاه بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش استانبول کجاست بشیکتاش کجای استانبول است استادیوم بشیکتاش استانبول باشگاه بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان استانبول بشیکتاش پول ایران تیم بشیکتاش استانبول خرید آپارتمان در بشیکتاش استانبول ترکیه خیابان بشیکتاش استانبول خیابان بشیکتاش در استانبول بشيكتاش در استانبول ساحل بشیکتاش در استانبول هتل های بشیکتاش در استانبول ساحل بشیکتاش استانبول محله بشیکتاش استانبول منطقه بشیکتاش استانبول هتل در بشیکتاش استانبول بشیکتاش هتل استانبول هتلهای بشیکتاش استانبول محله ی بشیکتاش استانبول قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول

قیمت خرید ملک در بشیکتاش استانبول و موقعیت م...

دسامبر 14, 2021
ملک های بشیکتاش در منطقه بشیکتاش واقع هستند، این منطقه یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود ...
ادامه مطلب
آوجیلار در استانبول هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول کجاست گرند هتل آوجیلار استانبول منطقه آوجیلار استانبول قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول

قیمت خرید ملک در آوجیلار استانبول چقدر می با...

دسامبر 14, 2021
خرید ملک در آوجیلار استانبول، یکی از بهترین و مهم ترین تصمیماتی می باشد که شما می توانید برای زندگی خودتان بگیرید؛ ...
ادامه مطلب

3 thoughts on “معرفی محله ایوب سلطان استانبول

  • پگاه
    در مارس 23, 2022

    سلام
    آیا به این محله با اجاره خانه کیملیک تعلق میگیره؟

    • Vahid Anbarani
      در آگوست 8, 2022

      با سلام
      متاسفانه دیگه با اجاره خونه امکان گرفتن ویزا ندارید. باید از راه ای دیگه اقدام کنید.

    • سمیرا
      در اکتبر 13, 2022

      بله من ایوب زندگی میکنم . و کیملیک دارم منطقه سفید هست . و چند ساله ‌ایوب هستم و کیملیکم تمدید میشه با اجاره

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقایسه لیست